پیکر عارف قلی زاده ملی پوش و بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با حضور جمعیت محدودی از پیشکسوتان و مردم تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عارف قلی زاده کاپیتان سابق تیم ملی و پیشکسوت تیم استقلال با حضور عده قلیلی از پیشکسوتان و در غیاب نمایندگان باشگاه استقلال به خاک سپرده شد در این مراسم خبرنگار ما پای آخرین صحبت‌های پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس درباره مرحوم عارف قلی زاده نشست.

**کاشانی: از بدرقه غریبانه اسطوره های ورزش تاسف می‌خورم

 جعفر کاشانی  پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مرگ حق است و این بار ما قلی زاده عزیز را از دست دادیم که یکی از بزرگان فوتبال و تیم ملی بود.

وی ادامه داد: من واقعا متاسفم که مراسم تشییع پیکر قلی زاده که یکی از اسطوره‌های ورزش این مملکت است این چنین غریبانه برگزار می‌شود و ما مظلومانه وی را بدرقه می‌کنیم.

کاشانی در پاسخ به این سوال که چرا از مسئولان باشگاه استقلال حتی یک نماینده هم در مراسم حضور ندارد گفت: ما به معنای واقعی باشگاه نداریم و نمی‌توان این اقداماتی که در چارچوب تیم داری انجام می‌شود را باشگاه حرفه‌ای نامید.

حقیقت این است که عارف جزو افتخارات بود اما برخورد مناسبی با وی نشد.

**لطیفی: قلی زاده متواضع و دوست داشتنی بود

لطیفی پیشکسوت استقلال درباره قلی زاده بیان کرد: قلی زاده از سال 35 تا 1340 عضو تیم ملی بود و زمانی که من افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را کسب کردم وی نیز در اردو حضور داشت.

 عارف، مردی متواضع و دوست داشتنی بود اما طبیعت ورزش همین است که نسبت به کسانی که به آن خدمت می‌کنند ناسپاس است متاسفانه مراسم بدرقه عارف مظلومانه برگزار شد.

** اسدی: کسانی که بی حاشیه هستند غریبانه هم می‌روند

 پیشکسوت استقلال درباره حضور اندک در مراسم تشییع پیکر قلی زاده گفت: من واقع  ناراحت می‌شوم که چرا انقدر کم برای عارف آمده‌اند، قلی زاده اهل حاشیه سازی و مصاحبه کردن نبود و به دلیل تواضعی که داشت خیلی خود را جلوی چشم قرا ر نمی‌داد متاسفانه در جامعه امروز چنین افراد بی حاشیه‌ای غریب می‌مانند.

 وی ادامه داد: باید علت یابی شود که چرا در ایران با پیشکسوتان این گونه رفتار می‌شود؟ در حالی که مراسم خداحافظی یک کاپیتان در کویت آنچنان پر شور است،‌من از دکتر اسدی،‌کیومرث هاشمی تشکر می‌کنم که با وجود اینکه مسئولیتی نداشتند اما دراین مراسم شرکت کردند و این نشان از بزرگی آنهاست.

 اسدی تاکید کرد: علت غیبت کادر فنی تیم استقلال به خاطر بازی سختی است که مقابل انزلی در پیش دارند ، اما نمی‌دانم چرا هیچ کدام از مسئولان باشگاه نیامده‌اند .

**حاج محمد: باید از مرگ بزرگان عبرت بگیریم

 مهدی حاج محمد گفت: چقدر خوب است که انسان‌ها این مردن‌ها را ببینند و عبرت بگیرند، مرحوم قلی زاده متولد 1311 و 20 سال از من بزرگتر بود ما هم دوره نبودیم اما در تیم پیشکسوتان در داوودیه دور هم جمع می‌شدیم و با خلقیات وی آشنا شدم.

وی خاطر نشان کرد: قلی زاده مرد بزرگی بود فکر می‌کنم علت اینکه جمعیت کمی برای وی آمده‌اند این است که اطلاع رسانی خوبی درباره برگزاری مراسم تشییع پیکر وی نشده است البته به قدری مشکلات زندگی بالا رفته است که برخی حتی فرصت خواندن تیتر روزنامه‌ها را هم ندارند.

**مراغه‌چیان: تعجب می‌کنم که تعداد حاضرین در مراسم قلی زاده انگشت شماره است

سعید مراغه‌چیان اظهار کرد: حقیقت این است که تعداد کمی برای مراسم تشییع پیکر آمده‌اند، من تعجب می‌کنم که تعداد حاضرین را به راحتی می‌توان شمرد، قلی زاده مرد بزرگی بود و تصور نمی‌کردم تا این حد مظلومانه برود.
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۶:۱۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
با عرض سلام خدمت آقاي مراغه چيان چرا شما در شهر خودتان دستي بالا نميزنيد و تيم استقلال مراغه را درست نميكنيد بايد جوانان مراغه با توپ پلاستيكي بازي كنند .
آخرین اخبار