سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

شهرکرد، شهر برتر جشنواره انتخاب پایتخت کتاب ایران

شهرکرد به عنوان یکی از 10 شهر برتر جشنواره پایتخت کتاب ایران در سال 1393 انتخاب و معرفی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در مراسم تجلیل از فعالان برتر حوزه کتاب در جشنواره انتخاب پایتخت کتاب ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد گفت: این طرح، سال قبل از  سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز و طی فراخوانی از همه شهرها دعوت شد که آثارشان را به این جشنواره ارسال کنند.

جواد کارگران افزود: در همین راستا، 27 طرح از این استان به دبیرخانه جشنواره در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد که 22 طرح از شهرکرد پذیرش و این شهر به عنوان یکی از 10 شهر برتر کشور در این زمینه معرفی شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره با هدف حضور بخش غیردولتی‌ و سازمان های مردم نهاد و  NGO ها در بخش گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، ملاک انتخاب و گزینش طرح ها را ابتکاری، خلاقانه و ایده آل بودن برشمرد و گفت: به زودی فراخوان ارسال این جشنواره برای سال جدید هم اعلام می شود.
تجلیل از فعالان برتر حوزه کتاب استان چهارمحال و بختیاری در جشنواره انتخاب پایتخت کتاب ایران، در آیینی با عنوان جشن کتاب در شهرکرد انجام شد.

انتهاي پيام/د

برچسب ها: پایتخت ، کتاب ، شهرکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.