سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز:

لوگزامبورگ خلاء 4 ماهه مسابقات را پر کرد/در جهانی بهتر از این خواهیم بود

مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز گفت: حضور در رقابت‌های لوگزامبورگ پس از 4 ماه غیبت در مسابقات برون مرزی تدارک مناسبی برای جهانی بود.

مهرداد بابادیوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد تیم 4 نفره ایران در رقابت‌های بین‌المللی اوپن لوگزامبورگ اظهار کرد: آخرین مسابقه بین‌‌المللی که بازیکنان ما شرکت بودند رقابت‌های جام فجر تهران بود و از آن زمان 4 ماه گذشته است.

*تنها نوشاد عالمیان بود که در کاپ آسیا حاضر شد

وی تصریح کرد: خلا حضور در پیکارهای برون مرزی یک مشکل بزرگ است و عاملی مهمی در نتیجه دارد یک بازیکن هر قدر هم که خوب تمرین کند و در اوج آمادگی باشد تا در مسابقه بین‌المللی میدان نبیند نمی‌تواند صد در صد نتیجه بگیرد و از همین رو حضور درمسابقات لوگزامبورگ تدارک مناسبی برای پیکارهای جهانی چین محسوب می‌شد.

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تنیس روی میز خاطر نشان کرد: به طور قطع در رقابت‌های قهرمانی جهان چین با آمادگی بالاتری شرکت می‌کنیم و بهتر نتیجه می‌گیریم ضمن اینکه رنکینگ بازیکنان ما با توجه به مسابقات لوگزامبورگ افزایش می‌یابد و در بالا رفتن اعتماد بنفس آنها مفید خواهد بود.

بابادیوند درباره نتایج گفت: از نتایج رضایت دارم ما 2 عنوان قهرمانی در تیمی و انفرادی کسب کردیم اما هدف اصلی ما آمادگی در مسابقات جهانی چین بود پوریا عمرانی باید بازی خود را بازسازی کرده و نقاط ضعفش را بپوشاند حتما کاظم مستحقی سرمربی تیم هم به وی تذکر داده است وی متول 1374 و هنوز راه زیادی دارد اما می‌تواند روی مشکلاتش کار کند تا بهتر نتیجه بگیرد.

وی در خصوص برنامه‌های بعدی پینگ پنگ بازان ایران قبل از اعزام به رقابت‌های جهان گفت: مسابقات جهانی 6 اردیبهشت آغاز می‌شود پس از ورود ملی‌پوشان به ایران 2 روز به آنها فرصت می‌دهیم تا ریکاوری کنند و خانواده‌های خود را ببینند پس از آن راهی چین خواهیم شد. اختلاف زمانی با محل برگزاری مسابقات جهانی 6 یا 7 ساعت است و اول به شانگهای و بعد به سوچو پرواز می‌کنیم به طور حتم خستگی راه زیاد خواهم بود.

بابادیوند اضافه کرد: چهارم اردیبهشت قرعه‌کشی مسابقات جهانی برگزاری می‌شود و پنجم نیز افتتاحیه خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.