ملی پوش تنیس روی میز کشورمان که قرار است در مسابقات جهانی شرکت کند از تمریناتش در کمپ آلمان با هزینه شخصی خبر داد.

در لوگزامبورگ توپم به لبه تور خورد!/با هزینه شخصی در آلمان تمرین کردمافشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:‌ امروز دوم اردیبهشت برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان چین عازم می‌شویم این در حالی است که فکر می‌کنم تدارک مناسبی برای رقابت‌ها داشته‌ایم و هدف اصلی‌ام کسب نتیجه در چین است.

وی تصریح کرد:‌ایام تعطیلات نوروز با هزینه شخصی به آلمان رفتم تا در کمپ اشلایگر تمرین کنم، بعد از آن نیز همراه تیم ملی به اردوی مشترک مجارستان اعزام شدیم، مسابقات بین المللی لوگزامبورگ هم فرصت مناسبی بود تا روند آماده سازی خود را برای حضور در میدان بزرگ جهانی بهبود بخشیم.

نوروزی در خصوص رقابت های بین المللی لوگزامبورگ بیان کرد: در رقابت‌های لوگزامبورگ من در مجمع مسابقات تیمی و انفرادی یازده مسابقه دادم که حاصل آن 9 بود در مرحله یک چهارم نهایی انفرادی با حریفی از فرانسه رو به رو شدم که در سکوی سوم ایستاد اما مقابل روی می‌توانستم پیروز شوم و گیم ششم را جلو بودم به اصطلاح پینگ پنگی‌ها توپم به لبه تور خود و شانس با من همراه نبود، اگر آن مسابقه را می‌بردم شانس رفتن به روی سکو داشتم.

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما حضور آماده تر در رقابت‌های قهرمانی جهان است و لوگزامبورگ بیشتر به یک مسابقه تدارکاتی نگاه کردیم اما دوست داشتم حتما روی سکو بروم اما بعد از باخت مقابل رقیب فرانسه به جدول بازنده‌ها رفتم سیزدهم شدم.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان اضافه کرد: به طور کلی مسابقات لوگزامبورگ از نظر کیفی سطح خوبی داشت و بازیکنان 30 کشور جهان در آن شرکت کرده بود، فکر می‌کنم از نظر رنکینگ هم در رده بندی ماه جدید به نفع من شده باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.