سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس ورزش‌های تفریحی- مهارت‌های فردی و نمایشی:

تلاش برای سلامتی مردم جزء اهدافمان است

هادی رضایی گفت: ما قصد داریم بیان کنیم که ورزش برای سلامتی مفید است و این موضوع جزء اهدافمان است.

هادی رضایی نایب رئیس ورزش‌های تفریحی- مهارت‌های فردی و نمایشی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان کرد: این ورزش همه افراد در همه گروه‌های سنی را دربر می‌گیرد اما به دلیل اختلاف نسلی که در جامعه اتفاق افتاده و نوجوانان تحمل خیلی از سختی‌ها را ندارند به سمت ورزش‌های همگانی بخصوص این ورزش بیشتر کشیده می‌شوند. 

وی همچنین افزود: این ورزش مدت‌ها جایگاه جهانی داشته اما به طور رسمی در ایران 2 ساله فعالیتش را آغاز نموده است و شاخه‌های متعددی مانند روپایی- بازی‌‌های فکری، گوی پرکار دارد و افراد برحسب علایق شخصی خود به سمت یکی از شاخه‌های آن کشیده می‌شوند. 
نایب رئیس ورزش‌های تفریحی، نمایشی اظهار کرد: ما ابتدا با تبلیغات مردم را از این ورزش آگاه می‌کنیم اما بعد هرکسی فقط یک بار این ورزش را از نزدیک مشاهده کند به دلیل جذابیتش ناخودآگاه به سمت آن کشیده شده و علاقمند می‌شود. 

رضایی همچنین تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی در حد توانایی خود به انجمن ما کمک می‌کنند و توانستیم تا الان با موفقیت به فعالیت خود ادامه دهیم یکی دیگر از برنامه‌های این انجمن انتشار کتاب ثبت رکورد است که تا الان فقط شرکت کنیس مسئولیت ثبت تمام رکوردها را به عهده داشته و این کتاب برای اولین بار در ایران انجام می‌شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در بیشتر فعالیتمان از تعامل نیروی پرتوان جوان و تجربه زیاد پیشکسوتان هم استفاده می‌کنیم و در ضمن اتاق فکر هم داریم که در آن افراد متخصص ما را یاری می‌کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.