رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران گفت: ورزش تفريحي بايد در سبد خانوارها قرار بگيرد زيرا از اين طريق خانواده ها مي توانند در برابر آسيب هاي اجتماعي خود را بيمه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آقا مير رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران در حاشيه برگزاري اين مراسم در جمع خبرنگاران مراسم گفت: سازمان ورزش شهرداري تهران علاوه بر برگزاري مستمر جشنواره ورزشي استفاده از همه ظرفيت هاي ورزشي و تفريحي را در راستاي توسعه ورزشي همگاني در دستور کار خود قرار داده است.

وي افزود: موضوع تفريحات ورزشي از اين نظر که مي توان آن را زير بناي توسعه ورزش همگاني به حساب آورد بسيار حائز اهميت است بنابراين هر اقدامي که در راستاي گسترش تفريحات ورزشي انجام شود به همان نسبت گام هاي موثري در توسعه ورزش همگاني بر داشته مي شود.

آقا ميرگفت: در جهت پرکردن اوقات فراغت همه اعضاي خانواده بايد تلاش کنيم متاسفانه در طول سال هاي گذشته سامانه هاي اجتماعي مرتبط با حوزه ورزش کشور فاقد يک برنامه علمي و عملي با موضوعات تفريحات ورزشي بوده اند در صورتي که استفاده از تفريحات ورزشي علاوه بر جنبه سرگرمي باعث رشد فکري و جلوگيري از آسيب هاي اجتماعي مي شود از اين رو سازمان ورزش شهرداري تهران با همکاري انجمن هاي بازي هاي فکري اين جشنواره را راه اندازي کردند که منطقه 13 ميزبان برگزاري اين جشنواره شدند.

وي در ادامه بيان کرد: تفريحات ورزشي مقوله اي است که غفلت از آن قطعا چالش هاي اجتماعي بسيار زيادي را براي جامعه به وجود خواهد آورد و از اين رو سازمان ورزش شهرداري تهران با توجه به جمعيت جوان شهروندان تهراني و کمبود سرانه فضاهاي ورزشي در برخي از مناطق شهرداري جشنواره بازي هاي فکري و رايانه اي را برگزار کرد که با استقبال خوبي از سوي خانواده ها و دانش آموزان مواجه شديم.

آقامیر در پايان خاطرنشان کرد: 34 رشته ورزشي فکري و خلاقيتي به عنوان زير مجموعه هاي شناخته شده بازي هاي فکري و کم خرج در اين جشنواره مورد بازديد خانواده ها قرار گرفت و من معتقدم از اين طريق مي توانيم به مصون سازي خانواده ها در برابر آسيب ها بپردازیم.

انتهای پیام/مح

برچسب ها: تفریحات ، ورزشی ، همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار