سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو در حاشیه تمرین سرخپوشان؛

نباید بازیکنان را به راحتی از دست بدهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما این است که لیگ را آرام و با کیفیت به اتمام برسانیم. بازیکنان بسیار خسته هستند .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار با لخویا اظهار داشت:ما در بازی با لخویا بسیار آماده بودیم و فقط یک اشتباه باعث شد بازی به سود حریف به گردش در بیاید.ما تا دقیقه 65 کنترل کامل بازی را در دست داشتیم. لخویا هیچ شانسی نتوانست ایجاد کند.

برانکو خاطرنشان کرد: لخویا تیم قوی ای است و در چند سال اخیر یکی از بهترین تیم‌های قطر است .  یک بی‌احتیاطی کار دست ما داد و بالطبع دو گل موجب بهم ریختگی در درون تیم شد و تیم کنترل خودش را از دست داد.

وی در مورد ادامه حضور در لیگ برتر گفت:ما مشکلات زیادی داریم. نوروزی و علیپور به دلیل دریافت کارت زرد نمی‌توانند مقابل سایپا بازی کنند. هدف ما این است که لیگ را آرام و با کیفیت به اتمام برسانیم. بازیکنان بسیار خسته هستند و قطعا حریفان از این خستگی استفاده خواهند کرد.

وی در خصوص فحاشی خانزاده  اظهار داشت: من  هشدار جدی در این خصوص دادم. پرسپولیس متعلق به افکار عمومی است و بازیکنان هم نباید این موضوع را فراموش کنند. عصبانیت به خاطر شکست را درک می‌کنم.ما هم نباید شرایطی را رقم بزنیم که بازیکنان را راحت از دست بدهیم.

وی  در مورد وضعیت فعلی باشگاه افزود: تغییراتی که در پرسپولیس رخ می‌دهد مربوط به وزارت ورزش،‌دولت و مسئولان مربوطه است. وظیفه من تمرین است.البته بهتر بود در ابتدای  فصل به تیم می آمدم .هم اکنون نیز  طبق بازاری که در فوتبال وجود دارد با نیمی از مبلغ قراردادم با پرسپولیس قرارداد بستم.در مورد لیست فصل بعد نیز بگویم درحال کار کردن روی این مسئله هستم.

گفتنی ست سرخپوشان امروز از ساعت 16:30 در ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافتند و پس از  90 دقیقه تمرین کار آنها به اتمام رسید.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امير علي ظهرابي از چهارمحال بختياري
۱۲:۰۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
اي بابا ديگه مي خواي نسازي از الان ديگه بهونه نيار بلاخره تيم وقتي خوب نباشه يه جوري روي باخت سرپوش مي زاره