سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت:

هیأت نمایندگان اتاق ایران خرداد ماه در تهران مشخص می‌شوند

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تجارت گفت: پس از انتخابات اتاق‌های شهرستان و معرفی نمایندگان تشکل‌های تولیدی و تجاری، هیأت نمایندگان اتاق ایران در خرداد ماه در تهران تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا؛ مجتبی خسروتاج با بیان اینکه انتخابات هیأت رئیسه اتاق ایران به عنوان بزرگترین تشکل رسمی و قانونی اتاق شکل می‌گیرد یادآور شد: در آخرین جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی ایران موافقت شده بود که درخصوص حضور نمایندگان تشکل‌ها در هیأت نمایندگان اتاق ایران دبیرخانه شورا با همکاری اتاق ایران و سایر نمایندگان اعضای شورای عالی نظارت، دستورالعمل چگونگی عضویت تشکل‌ها در هیأت‌ نمایندگان اتاق ایران تهیه و پس از تصویب رئیس شورای عالی نظارت مبنای عمل قرار گیرد. 

وی تصریح کرد: در این جلسه ضوابط و شرایط پیشنهادی برای پذیرش نمایندگان تشکل‌ها در اتاق ایران به بحث گذاشته شد و مقرر شد جمع‌بندی نهایی به انجام برسد. 

به گفته خسروتاج؛ از بین حدود تقریبی 170 تشکل عضو اتاق به دلیل ملی و سراسری نبودن بعضی از تشکل‌ها و همچنین عدم تشکیل مجامع قانونی آنها در موعد مقرر، تعدادی از آنها قادر به معرفی نماینده در هیأت نمایندگان اتاق ایران نخواهند بود.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: با توجه به صراحت قانون، اتاق تشکل‌های ملی باید در زمینه‌های تولیدی و تجاری فعال باشند تا بتوانند نماینده‌ای داشته باشند، لذا تعداد کمتری از تشکل‌های فوق الذکر قادر به معرفی نماینده در اتاق ایران خواهند بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.