سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین منابع مالی لازم برای تکمیل آزادراه قزوین - رشت نهایی شده است

مديرعامل بانك تجارت با اشاره به رويکرد اين بانک در حمايت از طرح های اقتصادي دانش بنيان استان گيلان اعلام كرد: در جلسات متعددی که با معاون برنامه‌ريزی معاونت نظارت راهبردی رياست جمهوری برگزار شد، موضوع تامين منابع مالی لازم برای تکميل آزادراه قزوين - رشت نهايی شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانك تجارت، محمد ابراهيم مقدم در جمع مشتريان اين بانک در استان گيلان بر جديت اين بانک در حمايت از واحدهاي اقتصادي مولد و موفق استان تاکيد کرد و گفت: اميدواريم اجراي  فاز نهايي اين طرح بزرگ عمراني در توسعه و پيشرفت استان بسيار موثر واقع شود.

مقدم با اشاره به اينکه شرايط لازم براي جهش بزرگ اقتصاد کشور در حال فراهم شدن است ، گفت : بانک تجارت نيز مصمم است نقشي موثر در مسير تحول فضاي کسب و کار در سراسر کشور و استان گيلان ايفاء کند.

وي با قدرداني از همراهي صميمانه مشتريان گيلاني با بانک تجارت بويژه در سالهاي اخير گفت: پيشرفت و توسعه استان گيلان ، به عنوان يکي از استانهاي کليدي کشور براي بانک تجارت بسيار مهم است و در طول سه دهه گذشته نيز مسئوليت تامين مالي بسياري از پروژه هاي بزرگ عمراني در اين استان نظير طرح هاي راهسازي ، احداث سيلو ، مجتمع هاي داروسازي و ...  را بر عهده داشته است.

استاندار گيلان هم در ديدار با مديرعامل بانک تجارت بر لزوم تداوم نقش حمايتي بانکها از کارآفريني و توليدي در اين استان تاکيد کرد.

به گزارش روابط عمومي بانک تجارت "نجفي" با تاکيد بر اينکه بانک تجارت از جمله خوشنام ترين بنگاه‌هاي اقتصادي کشور است ، يادآور شد : حضور موثر بانک تجارت در بسياري از بزرگترين طرح هاي اقتصادي استان گيلان و حمايت از کارآفرينان بخش خصوصي موجب شده است اين بانک بتواند اعتماد مردم و فعالان اقتصادي به خود را ماندگار كند.

استاندار گيلان با اشاره به حضور بانک تجارت در برخي از پروژه هاي عمراني استان گيلان نظير آزادراه قزوين - رشت ، صنايع حياتي استان مانند توليدکنندگان محصولات غذايي و مجتمع هاي داروسازي و نيز تقويت زيرساختهاي صنعت گردشگري در استان همچون احداث هتل و ... تاکيد کرد : شبکه بانکي همچنان بزرگترين تامين کننده منابع مالي لازم براي توليد و کارآفريني در کشور است و اميدواريم در سال 94 شاهد ايفاي نقشي پررنگ تر از سوي بانکها در توسعه و پيشرفت استان گيلان باشيم.

در اين ديدار مقدم مديرعامل بانک تجارت نيز با اشاره به رويکرد اين بانک در حمايت از واحدهاي اقتصادي مولد و داراي مزيت نسبي در استان گيلان گفت : در اين ميان بويژه تامين مالي طرح هاي اقتصادي دانش بنيان براي بانک تجارت از اولويت ويژه اي برخوردار است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.