حسین هاشمی با بیان اینکه سال آینده سال طلایی اقتصاد کشور است گفت: تجربه ثابت کرده است که سنگ اندازی کشورهای پشت پرده از جمله عربستان وقطر نتوانست مانع پیشرفت کشور شود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان حسین هاشمی استاندار تهران در مراسم بهره برداری تصفیه خانه میگون و لواسان  با بیان اینکه استقرار سیاسی به معنای واقعی خود رسیده است، گفت: ایران کشوری مستقل بوده که مواضع خود را رسما اعلام کرده است و پیروزی ها و موفقیت های آن در کودتای نوژه، جنگ تحمیلی و تحریم های بین المللی بیانگر این مسئله بوده است.

وی با اشاره به کاهش صادرات نفتی طی سالهای اخیر عنوان کرد: کاهش صادرات نفت از 5/2 به5/1 میلیون بشکه و خرید آن توسط دو کشور هندوستان و چین اثرات مخربی را برای کشور به همراه داشت ضمن اینکه از محل فروش نفت به این کشورها درآمد نقدی حاصل نمی شد.

هاشمی ادامه داد : تجربه ثابت کرده است که سنگ اندازی کشورهای پشت پرده مثل عربستان و قطر نتوانست مانع پیشرفت ما شود به گونه ای که هم اکنون شاهد خسران این کشورها از جمله کاهش ارزش پول ملی هستیم.

وی با اشاره به تهدیدات رئیس جمهور آمریکا بیان کرد: تلاش ترامپ برای این اقدامات نشات گرفته از وضعیت نامناسب  داخلی کشور خودش بوده و مردم ما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشند که این تهدیدات نشانه اقتدار ایران بوده چرا که کشور ضعیف  هیچگاه مورد هجمه دشمن قرار نمی گیرد.

* مدیریت حداکثری از منابع محدود در بخش تامین آب شرب

استاندار تهران تصریح کرد: ساماندهی صنایع ،  تصفیه آب و فاضلاب، محیط زیست، آلودگی هوا از اقدامات مهم و کار آمد دولت وقت به شمار می رود.

وی با بیان اینکه تابستان سال 93 از یاد نبرده ایم گفت: آگاهی مردم و کمکهای وزارت نیرو سبب شد تا با مدیریت مناسب از منابع محدود استفاده حداکثری را به عمل آوریم و مشکلی در بحث تامین آب شرب نداشته باشیم.

هاشمی در پایان با بیان اینکه سال 96 سال طلایی اقتصاد کشور است گفت: با مشاهده وضعیت فعلی اقتصاد آینده روشنی پیش روی ملت خواهد بود و امید است این توسعه شتابان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار