سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل روابط عمومی شرکت پست خبر داد:

نرم افزار بهره مندی از خدمات پستی بر روی تلفن همراه راه اندازی شد/پستک نرم افزار قابل نصب بر روی تلفن همراه

مدیرکل روابط عمومی شرکت پست گفت: برای نخستین بار امکان معرفی شرکت پست، تمامی خدمات و سرویس های متنوع پستی بر روی تلفن های همراه از طریق نصب نرم افزار جامع و کاربردی " ̓پستک" فراهم گردید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ترابی مدیرکل روابط عمومی شرکت پست با اشاره به بهره مندی خدمات پستی برروی تلفن همراه اظهار کرد:در راستای ارایه خدمات اطلاع رساني نوين به مشتريان، هوشمندسازی خدمات و پاسخگویی بهینه به نیازهای مخاطبان، نرم افزار  " ̓پستک"  که نخستین نرم افزار قابل نصب بر روی تلفن همراه ،از طریق اتصال به شبکه اینترنت می باشد از سوی شرکت پست تهیه گردیده است.

وی افزود: این برنامه کاربردی بر روی تلفن های همراه مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب می باشد و هموطنان می توانند با نصب آن از خدمات، فعالیت ها و آنچه که از شبکه پستی می خواهند بدانند مطلع گردند.

ترابی با بیان اینکه " ̓پستک" اطلاعات مفید و جامع پستی را به زبانی ساده در اختیار کاربران می گذارد ،تصریح کرد: این برنامه از نه قسمت اصلی تشکیل گردیده که شامل تلفن واحدهای پستی، سرویس ها و خدمات پستی، کدپستی ، روند سیر مرسولات، مقررات پستی، تمبر،  پی گیری مرسولات پستی و روش های پرداخت هزینه پستی است.

وی درخصوص دسترسی به این نرم افزار پستی گفت: هموطنان عزیز می توانند به منظور تهیه " ̓پستک"  آن را از  آدرس الکترونیکی http://cafebazaar.ir/app/ir.co.postak/?l=fa به طور رایگان دانلود نمایند.

گفتنی است؛ پیش از این، همزمان با روز جهانی پست، سرویس "پست همراه"  بر بستر USSD ، با ارایه برخی از خدمات پستی نیز راه اندازی گردید که بهره مندی از این سرویس بدون اتصال به اینترنت برای کاربران مقدور است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نرم افزار ، پست ، تلفن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.