سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی:

ارتقا توانمندی اعضای هیئت علمی در سال جدید

کیوانی گفت: از جمله برنامه‌های ما در بخش آموزش در دانشگاه خوارزمی ارتقا توانمندی اعضای هیئت علمی است.

جعفر کیوانی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: دانشگاه خوارزمی در حال حاضر 14 دانشکده دارد که 3 دانشکده آن به صورت جدید با توجه به ادغام دانشگاه علوم اقتصادی به دانشگاه خوارزمی اضافه شد.

وی افزود: هم‌اکنون دانشگاه خوارزمی 13 هزار دانشجو و 440 عضو هیئت علمی دارد و بیش از 70 درصد از دانش آموختگان این دانشگاه در مقطع ارشد قبول می‌شوند.

کیوانی تصریح کرد: بیش از 55 درصد از دانشجویان رشته تاریخ، 46 درصد رشته جغرافیا، 64 درصد رشته ریاضی، 58 درصد رشته شیمی و 55 درصد رشته مهندسی عمران در دانشگاه‌های دولتی قبول می‌شوند.

وی با اشاره به این مطلب که بهسازی و تعمیر تجهیزات از جمله برنامه‌های سال 94 در این دانشگاه است اظهار داشت: بهبود سرانه آموزشی و تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی از جمله برنامه‌ها در سال گذشته بوده چنانچه در همین راستا ارتقاء توانمندی اعضای هیئت علمی نیز جزء برنامه‌های آموزشی این دانشگاه است.

کیوانی تصریح کرد: دانشگاه در جهت ارتقا شاخص‌های آموزشی برنامه ریزی کرده چنانچه به سمت رشته‌های میان رشته‌ای حرکت کرده‌ایم و تمام تلاش‌ ما در جهت ایجاد رشته‌های مورد نیاز در کشور است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.