سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

والدین برای پیش ثبت‌نام نباید پولی پرداخت کنند/ تکلیف انتخاب رشته تحصیلی مشخص شد

دکتر فانی زمان انتخاب رشته تحصیلی را در انتهای سال نهم اعلام نمود و گفت دانش‌آموز در سال دهم در رشته تحصیلی مشخص شده تحصیل می‌کند.

دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سؤال خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران، در خصوص روشن شدن تفکیک انتخاب رشته تحصیلی گفت:‌ دانش‌آموزان در انتهای سال نهم می‌توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند و در سال دهم در رشته تحصیلی خود مشغول به تحصیل شوند. 
 
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه در خصوص پرداخت پول به عنوان پیش پرداخت به مدارس غیر دولتی گفت: مدارس در قبال ثبت نام نباید پولی بگیرند و ثبت نام اولیه بدون اخذ پول باید انجام شود. 
 
توزیع شیر نیازمند تأمین اعتبارات  
فانی در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در خصوص توزیع شیر مدارس گفت: تأمین اعتبارات برای توزیع شیر در حال پیگیری است و به محض تأمین منابع اجرا  می‌شود. 
 
وی در خصوص واگذاری مدارس گفت: اطلاق واگذاری مدارس درست نیست و این شیوه نامگذاری غلط است و براساس ماده 22 قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه مصوب در همین خصوص بخش دولتی و بخش خصوصی می‌توانند در مشارکت یکدیگر ادامه دهند و مدیران مدارس آموزش و پرورش هستند که این موضوع کاملاً قانونی است. 


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.