سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با جشن یکصدمین نشست کانون فیلم فرهنگسرای ملل صورت می‌گیرد

نمایش و بررسی فیلم "لاک" استیون نایت

جشن یکصدمین نشست کانون فیلم فرهنگسرای ملل با عنوان" خط سوم" با حضور هنرمندان، اعضای کانون و علاقمندان به سینمای جهان چهارشنبه، 26 فروردین برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک، کانون فیلم ملل از اردیبهشت 90 در قالب برنامه سینما-اقتباس کار خود را آغاز کرد که به بررسی فیلم های اقتباسی و درخشان تاریخ سینما پرداخت.

 بر این اساس در 40 جلسه نخست فیلم های،  مثل مردی برای تمام فصول، ربه کا، کرامر علیه کرامر، سه گانه پدر خوانده، پل رودخانه کوای، جوخه، سکوت پره ها، خاطرات یک کشیش روستا، گاندی ، استاکر، سولاریس، هفت دلاور، آشوب ، هملت،مکبث، اتللو و....نمایش و مورد بررسی قرار گرفت.

در دوره جدید نیز با نام کانون فیلم "خط سوم" به کار خود ادامه داد و بررسی آثار ارزشمند روز سینمای جهان را در دستور کار خود قرار داد، اما همچنان مخاطبان علاقه مند به سینمای کلاسیک را هم در نظر گرفت تا آثاری همچون  دربارانداز، دیکتاتور بزرگ، اسپاتارکوس را به نمایش درآورد و همچنین آثاری مانند: سر آغاز، بتمن 1و 2 و 3،لینکلن آخرین موهیکان، باد می وزد  و....اکران و تحلیل شد.

در این نشست کیک یکصدمین نشست کانون فیلم خط سوم توسط هنرمندان میهمان و اعضای کانون  برش خواهد خورد و پیرامون اهداف و استمرار فعالیت های کانون، امیرحسین بابایی به عنوان مسئول این تشکل به ایراد سخن خواهد پرداخت.

پس از پایان جشن ، فیلم "لاک" ساخته استیون نایت با بازی تام هاردی به نمایش در می آید. لاک یک درام بریتانیایی است که در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی استیون نایت ساخته شد. تمام فیلم در اتومبیل می‌گذرد در حالی که "هاردی" با رئیس، همکارانش، همسر و فرزندانش پای تلفن هنگام رانندگی صحبت می‌کند.

علاقمندان می توانند برای حضور در این برنامه چهارشنبه 26 فروردین ماه ساعت 16 به فرهنگسرای ملل به نشانی: بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.