سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا، آخرین رقابت تکواندوکاران نوجوان در آسیا

آخرین روز مسابقات تکواندو نوجوانان آسیا در چین تایپه دوشنبه 24 فروردین ماه با رقابت هشت تکواندوکار ایران پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که از روز شنبه 22 فروردين‌ماه، با حضور 230 تکواندوکار از 24 کشور در چین تایپه آغاز شده است فردا به پایان می رسد.

تکواندوکاران نوجوان کشورمان با 20 هوگوپوش دختر و پسر در این رقابت ها شرکت کرده اند که فردا هشت تکواندوکار ایرانی در روز پایانی به روی شیاپ چانگ می روند.

در آخرين روز این مسابقات مهسا جدی در وزن 59- كيلوگرم در اولين گام بايد با تکواندوکاری از قزاقستان مبارزه كند و در صورت پيروزی با يكی از تكواندوكاران فيليپين یا چين تايپه مصاف می کند. در وزن 63- كيلوگرم زهرا شجاعی راد ابتدا با بازیکن قزاقستان روبرو می شود و در صورت پيروزی به مصاف برنده ديدار فيليپين و ازبكستان خواهد رفت.

پريسا جوادی در وزن 68- كيلوگرم كشورمان ابتدا با حریف قزاقستانی مبارزه می كند و در سنگين وزن زهرا پوراسماعيل در نخستين مبارزه با تکواندوکاری از چين تايپه مبارزه می کند و در صورت برد به مصاف بازیکن لبنانی خواهد رفت.

محمد شيردل در وزن 68- کیلوگرم باید با نماینده کشور ازبكستان رقابت کند. در وزن 73- کیلوگرم، اميرحسين وقوعی آذر ابتدا با حریفی از مالزی مسابقه دارد، سپس با حریف قزاقی دیدار کند. همچنين اميرحسين ساسان در وزن 78- كيلوگرم با مبارزی از ازبكستان روبرو می شود و در صورت پيروزی با برنده ديدار قزاقستان و فيليپين مبارزه می كند. همچنین فرشاد قياسي نماینده وزن 78+ کیلوگرم، با حریف قزاقستانی رقابت خواهد کرد.

نمایندگان تکواندوی ایران تا به حال موفق به کسب سه مدال طلا، دو نقره و دو برنز در دو بخش مردان و زنان شده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.