سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار مويدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

افرادی مانند تمساح خلیج می‌توانند بخشی از سيستم بانكی ما را آلوده كنند/ انهدام 2 هزار و 537 باند مواد مخدر

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر از انهدام دو هزار و 537 باند مواد مخدر طی سال گذشته در كشور خبر داد و گفت: باندی همچون تمساح خليج می‌تواند بخشی از سيستم بانكی ما را آلوده كند و موضوع قاچاق مواد مخدر در مباحث مالی كشور قابل تامل و بررسی است.

سردار علی مويدی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اشاره به بحث ورود پول‌های كثيف كه وزير كشور مطرح كرده بود، اظهار كرد: اينكه قاچاق مواد مخدر می‌تواند در مباحث مالی هم ايجاد فساد كند شكی نيست ولی كيفيت آن در كشور ما قابل تامل و بررسی است.

وي افزود: آنچه وزير كشور در مورد پول‌هاي كثيف مطرح كرده در حوزه‌هاي سياسي و ... ،خودشان حتما مي توانند گزارشات لازم را در اختيار رسانه ها قرار دهند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر  با اشاره به اينكه ما در عرصه پليسي بر اساس پرونده و مستندات صحبت مي‌كنيم، بيان داشت: باندي همچون تمساح خليج مي تواند بخشي از سيستم بانكي ما را آلوده كند و بنده اين موضوع را تائيد مي‌كنم ولي در حوزه هاي ديگر من مسئوليت اظهارنظر ندارم.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تاكيد كرد: دستگاه‌های کشور از شکل گیری این گونه افراد که امنیت اجتماعی، اقتصادی و ... را در کشور به مخاطره می اندازند، جلوگیری کنند.‎

وي با بيان اينكه سال گذشته در بخش جمع آوری معتادان 87 درصد و در دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان نزدیک به 18 درصد شاهد رشد هستیم، خاطر نشان كرد: طي اين مدت دو هزار و 537 باند مواد مخدر در كشور منهدم شد.


انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.