سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان:

امید است کی‌روش با مذاکرات آینده در تیم ملی بماند/ باید امکانات لازم را برای کی‌روش آماده کنیم

کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به مذاکرات در روزهای آینده در صدد هستیم تا درباره مسائل مختلف با کی‌روش به تفاهم برسیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز  در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت و باید بگویم نمی‌توانیم به نتیجه صد در صدی دست پیدا کنیم و با توجه به صحبت‌های ارائه شده در جلسه هنوز نتوانسته‌ایم در مورد مسائل امکانات و محل تمرین به یک جمع‌بندی نهایی دست پیدا کنیم. 

وی بیان کرد: قرار است در مذاکراتی که طی روزهای آینده برگزار می‌شود درباره مسائل مختلف به توافق برسیم. 

کفاشیان عنوان کرد: در جلسه امروز کی‌روش شروط مختلفی را در جلسه عنوان کرد که بیشتر بحث اصلی آن مربوط به بحث تدارکاتی است و درباره این مسئله دغدغه زیادی دارد باید بگویم تنها بحثی که کی‌روش در جلسه مطرح نکرد بحث مالی بود. 

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: باید نحوه مدیریتی و اداره فدراسیون به نحوه‌ای باشد که کی‌روش راحت‌تر بتواند به کار خود در تیم ملی ادامه بدهد. 

وی بیان کرد: کی‌روش همیشه بهترین امکانات را می‌خواهد و ما در صدد هستیم تا انتظارات کارلوس کی‌روش را برآورده کنیم تا به توافقات خوبی دست پیدا کنیم و قرار است مذاکرات تا یکی دو روز آینده ادامه پیدا کند. 

کفاشیان افزود: باید بگویم که جدایی کی‌روش از تیم ملی از 80 درصد عنوان شده خیلی کمتر شده است و امید هست که کی‌روش با مذاکرات آینده در تیم ملی بماند. 

کی‌روش در پایان در خصوص قرار داد آل اشپوت عنوان کرد: قرارداد ما با آل اشپوت تا مرداد  ماه خواهد بود و بعد از پایان قرارداد به طور حتم موارد مذاکراتی جدیدی خواهیم شد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دکترین راهبردی
۱۹:۱۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
عوض اینهمه پرداختن به صلاحیت یا عدم صلاحیت مربی بیاید بیشتر به مهارت های فوتبالی و ذهنی بازیکنان و بازیابی و پرورش استعداد ها فوتبال بپردازید تا مشکلات جامعه فوتبالی بطور ریشه ای حل شود.با تشکر