سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

گسترش پوشش دیجیتال شبکه های تلویزیونی با همیاری مسولان در کرمان

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت :مسئولان شهرستان ها و دستگاه ها با استفاده از ظرفیت های پیش بینی شده در بودجه سال 94 می توانند صدا و سیما را در معرفی ظرفیت ها ، فعالیتهایشان و گسترش پوشش دیجیتال شبکه های تلویزیونی در روستاها و بخش های کوچک یاری کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران کرمان ، آقای صادقی جهانی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان کرمان افزود :استان کرمان ظرفیت های ارزشمند فراوانی دارد که مهمترین آن نیروی انسانی بی نظیر این استان است که با تکیه بر آن می توان مسیر توسعه همه جانبه استان را هموار کرد .
وی گفت : شوراهای اسلامی نباید فقط در حوزه مسائل عمرانی فعالیت کنند ، بلکه باید در زمینه های فرهنگی و مبارزه با معضلات اجتماعی نیز نقش آفرینی کنند و رسانه ملّی و استانی هم در این راه از هیچ همکاری و کوششی در چهارچوب امکاناتش فرو گذار نخواهد کرد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به مطالبات گسترده از رسانه و محدودیت امکانات و اعتبارات گفت : مسئولین شهرستان ها و دستگاه ها با استفاده از ظرفیت های پیش بینی شده در بودجه سال 94 می توانند صدا و سیما را در معرفی ظرفیت ها و فعالیتهایشان و همچنین گسترش پوشش دیجیتال شبکه های تلویزیونی در روستاها و بخش های کوچک یاری کنند.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.