سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال ٩٣ محقق شد

صرفه ‌جویی ٢٠ میلیارد ریالی در کارگاه مرکزی شرکت نفت و گاز گچساران

سرپرست کارگاه مرکزی شرکت بهره ‌برداری نفت و گاز گچساران از صرفه ‌جویی اقتصادی حدود ٢٠ میلیارد ریالی در این کارگاه در سال ٩٣ خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، داریوش حبیبی افتخار گفت: در این مدت کارگاه مرکزی گچساران با دارا بودن سهم خیره کننده در تامین ادوات و قطعات مورد نیاز کارخانه ‌ها و تعمیر و بازسازی سامانه های این شرکت به این میزان صرفه‌ جویی دست یافته است.

وی با اشاره به این که این کارگاه یکی از بخشهایی است که در شرکت نفت و گاز گچساران وظایف خدماتی دارد، افزود: تعمیر، تولید و ساخت قطعات تازه، نوآوریهای مرتبط با قطعات و مهندسی معکوس از فعالیتهای اصلی این کارگاه است.

حبیبی افتخار اظهار کرد: این کارگاه دارای بخش‌های جوشکاری و تولید سازه ‌های فلزی، تراشکاری و نجاری است که ساخت و ارسال قطعات به واحدها را بر عهده دارد و کارگاه شیرآلات نیز دارای دو بخش شیرهای معمولی و توپی است.

سرپرست کارگاه مرکزی شرکت بهره ‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به این که بخش شیرآلات از موفق‌ترین و مهمترین بخشهای کارگاه است، گفت: فعالیتهای چشم افسایی در این بخش انجام شده است که می‌توان به تعمیر انواع شیرآلات در اندازه های مختلف مانند تعمیر ولو ١٦ اینچی با کلاس ٢٥٠٠ اشاره کرد.

وی به گستردگی و پراکندگی تاسیسات این شرکت در چهار استان کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر و خوزستان اشاره کرد و افزود: با توجه به این پراکندگی، تعهد کارگاه بیشتر و کار نیز سخت تر می‌شود اما با همدلی نیروهای جوان و متخصص در کمترین زمان و با بیشترین بازدهی فعالیتها انجام می‌شود.

حبیبی افتخار، تعداد کارکنان کارگاه مرکزی را ٣٥ نفر اعلام و اظهار کرد: بیشتر این نیروها جوان و تحصیلکرده هستند و توانسته اند سبب دستاوردهای بزرگ و منحصر به فردی در ارائه بهتر خدمات باشند به نحوی که ٩٠ درصد نیازهای صنعتی شرکت در این کارگاه تامین می‌شود.
برچسب ها: اقتصادی ، مفت ، گاز ، صرفه جویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.