با امضا قرارداد دو جانبه؛

دوازده حلقه چاه در میادین نفتی غرب کارون حفاری می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با امضای قرارداد دو جانبه بین دو شرکت بهره‌برداری نفت و گاز اروندان و ملی حفاری ایران، 12 حلقه چاه در میادین نفتی غرب کارون حفاری می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، حیدر بهمنی؛ مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در مراسم امضای این قرارداد گفت: بر اساس این قرار داد 9 حلقه از مجموع 12 حلقه چاه، تعمیری-تکمیلی و 3 حلقه دیگر توسعه‌ای حفر خواهد شد.

وی با بیان این که مدت زمان تحقق این قرارداد 24 ماه است، افزود: ارزش ریالی این قرارداد بیش از 250 میلیارد تومان و ارزش ارزی آن 23 میلیون دلار است.

وی با اشاره به توانمندی شرکت ملی حفاری ایران در بخش خدمات حفاری چاه‌های نفت و گاز در کشور، اظهار کرد: شرکت ملی حفاری تمام توانش را به کار گرفته است تا پاسخگوی نیاز متقاضیان در میادین مشترک نفتی باشد.

بهمنی از اعتماد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز اروندان برای همکاری با ملی حفاری تقدیر کرد و گفت: شرکت ملی حفاری ایران در راستای احقاق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برمی‌دارد و دغدغه اصلی آن برآورده کردن نیازهای حفاری صنعت نفت کشور است.

سلطان کمالی؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز اروندان نیز به اهمیت این قرارد و  نقش شرکت ملی حفاری ایران در بخش‌های حفاری، نگهداشت و ظرفیت‌سازی، اشاره و تصریح کرد: فعالیت‌های ملی حفاری برای صنعت نفت تا به امروز متحول کننده و ستودنی است.

کمالی با تاکید بر ضرورت توسعه میادین نفتی غرب کارون و تلاش فراوان شرکت‌های بهره‌بردار صنعت نفت در این راستا، نسبت به رویت افق هرچه روشن تر صنعت نفت و شکوفایی ابراز امیدواری کرد.

طرفین قرارداد هر دو با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر همدلی و همزبانی بیش از پیش، خواستار تحقق روزافزون این مهم شدند تا بر پایه آن برنامه‌های دولت برای صنعت نفت به درستی احقاق شوند.  

شرکت ملی حفاری ایران از بدو تاسیس تا کنون 3 هزار و 848 حلقه چاه نفت و گاز، شامل 2 هزار و 136 حلقه توسعه‌ای، 64 حلقه چاه توصیفی، 129 حلقه اکتشافی و یک هزار و 518 حلقه تعمیری در مجموع به متراژ 8 میلیون و 270 هزار حفر کرده و بیش از 133 هزار مورد خدمات فنی و مهندسی ارایه کرده است.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار