سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمول یک:

گیدو ون درگارد با سائوبر به تفاهم رسید

ون درگارد به این نیتجه رسید که قراردادش را با تیم سائوبر فسخ کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم سائوبر شدیدا از این تیم انتقاد کرد و به مقامات سائوبر پیشنهاد کرد بیشتر مراقب رانندگانشان باشند.

ون گارد با اینکه برای سال 2015 هم با سائوبر قرار داد همکاری داشت اما این تیم با نادیده گرفتن این قرارداد با 2 راننده دیگر وارد مذاکره شد.

از همین رو ون درگارد موضوع را به دادگاه کشاند و در استرالیا و هم در سوییس در دادگاه پیروز شد.

اما در جریان گرند‌پری استرالیا هر دو طرف به نتایج امیدوار کننده‌ای نرسیدند.

گارد گفت: با سائوبر به تفاهم رسیدیم و قراردادمان را فسخ کردیم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه راننده احساساتی‌ام ناراحتم و شوکه شدم در مقام طول دوران حرفه‌ام در فرمول یک همیشه سخت تلاش می‌کردم. زمانی که 8 سال داشتم آرزو داشتم روزی راننده خوبی در فرمول یک باشم.

ون درگارد اشاره کرد: در فصل 2015 هم تصمیم داشتم به همه ثابت کنم که یک نیم میانه جدولی چه کارهای بزرگ می‌تواند انجام بدهد اما ماجرای حضورم در فرمول یک مقام شده است.

وی اضافه کرد: در هفته‌های اخیر رسانه‌ها حرفهای زیادی درباره من زدند به همین دلیل می‌خواهم بگویم تمامی حق و حقوق‌های اسپانسر من برای سال 2015 در همان اولین گرندپری فصل گذشته به سائوبر پرداخت شده بود.

درگارد در آخر خاطر نشان کرد: تیم سائوبر برای اینکه بتواند قرارداد من را فسخ کند پول کلانی پرداخت کند از این لحاظ می‌توانم بابت اینکه به حق و حقوقم رسیدم خوشحال باشم.

این راننده از سوی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در دادگاه توقیف شد و باعث شد دوران حرفه ای راننده جوان این تیم به خطر بیافتد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرمول یک ، توافق ، راننده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.