سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی؛

ایران بین ابرقدرت های جهان صاحب کرسی است

ایران اسلامی با دستیابی به فناوری هایی مانند انرژی هسته ای و سایر دستاورد های علمی روز دنیا در اجتماع ابرقدرت های جهان صاحب کرسی است .

صفر نعیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : ایران اسلامی در طول تاریخ از سوی دشمن با توطئه های مختلف آسیب های جدی در مسیر توسعه خورده است که جبران آنها نیازمند زمان طولانی بود و تنها در جریان پیشرفت برای ایران عقب گرد را به ارمغان آورد .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : با مطالعه فهرست قدرت های صاحب امتیاز این حوزه در جهان تنها کشور های انگشت شماری به فناوری هسته ای دست پیدا کرده اند و ایران هم یک کرسی در جمع آنها بدست آورده است .

نعیمی با تاکید بر اینکه فناوری هسته ایران اسلامی بومی است ، اضافه کرد : بر خلاف دیدگاه ابرقدرت های دنیا با دیدی نظامی به این فناوری، انرژی هسته ای پرورش یافته در دامن نظام جمهوری اسلامی بومی و حاصل دست های توانمند دانشمندان ایرانی و کاملا صلح آمیز است .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : انرژی هسته ای حق مسلم ایران اسلامی است و ابرقدرت های جهان با عقب گرد از جبهه زیاده خواهی های خود باید این حق ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را محترم بشمارند .

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.