سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاکانی در جمع خبرنگاران:

تعرض به دو نوجوان ایرانی نشان دهنده آن روی سکه وحشی‌گری رژیم آل‌سعود است

نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به تعرض مأموران رژیم آل‌سعود به دو نوجوان ایرانی گفت: این عمل نشان دهنده فقدان فرهنگ و حداقل‌های انسانی برای عناصری است که به عنوان نمایندگی یک کشور فعالیت می‌کنند؛ این عمل نشان دهنده آن روی سکه وحشی‌گری رژیم آل‌سعود است.

به گزارش خبرنگار  احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران،  "علیرضا زاکانی" نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه همایش "لوزان بدون روتوش" با حضور در جمع خبرنگاران و در واکنش به تعرض مأموران رژیم آل‌سعود به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده اظهار داشت: این عمل نشان دهنده فقدان فرهنگ و حداقل‌های انسانی برای عناصری است که به عنوان نمایندگی یک کشور فعالیت می‌کنند؛ این عمل نشان دهنده آن روی سکه وحشی‌گری رژیم آل‌سعود است.

زاکانی افزود: این عمل نشان دهنده فروپاشی اخلاقی نظامی است که بر تحجر بنا شده است و امروز شاهد هستیم که رژیم آل‌سعود در عرصه جهانی نیز به دامن زدن اختلافات میان مسلمانان و جنایات بسیاری دست می‌زند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص نوع واکنش دولت به این حادثه گفت: دولتمردان باید با شدیدترین وجه با این مسئله برخورد کنند و دولت باید پیگیر اشد مجازات برای مأموران خاطی باشد.


انتهای پیام/
برچسب ها: عربستان ، تعرض ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.