سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری جشن بزرگ «دانش و اقتدار در ایران هسته‌ای» در مشهد

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از برگزاری جشن بزرگ «دانش و اقتدار در ایران هسته‌ای» همزمان با ایام بزرگداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، رضا خوراکیان زمان برگزاری جشن بزرگ «دانش و اقتدار در ایران هسته‌ای» را 19 فرودین اعلام کرد و گفت: این مراسم همزمان با ایام بزرگداشت روز هسته‌ای، در سالن شهید بهشتی مشهد برگذار می شود.

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه این جشن همزمان با مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقه ملی «انقلاب من، آرمان من» ویژه نوجوانان و جوانان مشهدی تدارک دیده شده است گفت: بیش از 700 هزار شعار و ثبت امضاء توسط نوجوانان و جوانان سراسر کشور برای شرکت در مسابقه جمع آوری و با هدف بازخوانی ارزش و اصول انقلاب و بازشناسی هویت انقلابی نسل جوان برگذار شد.

خوراکیان در ادامه افزود: از مجموع شرکت کنندگان 42 نفر که موفق به جمع آوری شعار و امضای بیشتری در زمینه انقلاب اسلامی و انرژی هسته‌ای شده بودند به عنوان افراد برگزیده در این جشن تقدیر می‌شوند.

وی گفت: بنا به نظر هیئت داوران از مجموع افراد منتخب، 8 نفرِ گردآورنده بهترین شعار و امضا، 260 نفر از کسانی که در شهر خود بیش‌ترین شعار و امضاء را جمع‌آوری کرده‌اند و 17 تشکل مردمی که بیش‌ترین فعالیت را برای مشارکت نوجوانان و جوانان در مسابقه ملی «انقلاب من، آرمان من» داشته‌اند به عنوان افراد برتر و شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.