سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

دستگيري 15سارق در طرح ضربتي پليس زنجان

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از اجراي طرح ضربتي پليس براي مبارزه با سرقت خبر داد و گفت : با اجراي اين طرح 15 سارق شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ،سرهنگ مراد جعفري گفت : طرح ضربتي مبارزه با سرقت به منظور بمنظور ارتقاء احساس امنيت سطح استان اجرا شد .

وي اضافه كرد: ماموران انتظامي يگان هاي مختلف استان با گشت‌زنيهاي هدفمند محسوس و نامحسوس و استقرار در نقاط از پيش تعيين شده، موفق شدند 15 سارق منزل ، خودرو ، داخل خودرو و اماكن را شناسايي كنند.

اين مقام انتظامي افزود: معضل مواد مخدر با پديده سرقت رابطه مستقيم داشته و اغلب سرقت هايي كه در سطح استان اتفاق مي افتتد توسط افراد معتاد و به منظور تهيه مواد مخدر صورت مي گيرد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه بيشتر سارقان دستگير شده اعتياد به مواد مخدر دارند گفت : اين طرح در سطح شهرستان زنجان و شهرستان هاي ، ابهر ، خرمدره و خدابنده اجرا شد.

جعفري با اشاره به اينكه همكاري مردم و پليس جرائم را كاهش مي دهدتصريح كرد : در اين طرح هفت سارق و خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان زنجان ،6 سارق منزل و خودرو در شهرستان هاي خرمدره و ابهر و دو سارق در خدابنده دستگير شدند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان تاكيد كرد: پليس با تمام امكانات و نيروهاي خود در راستاي برقراري نظم و امنيت مطلوب در خدمت مردم بوده و با افرادي كه بخواهند به نوعي نظم وامنيت را بر هم بزنند برابر قانون و به شدت برخورد مي كند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.