سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

کمبود کود درمازندران نداریم

کشاورزان بدون دغدغه کمبود کود می توانند به کارگزاری های توزیع کود شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در شهرستان ها و بخش های مختلف استان مراجعه و به میزان مورد نیاز کود مصرفی را به قیمت مصوب خریداری و تحویل بگیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران گفت:با توجه به بارش باران رحمت الهی در استان و افزایش تقاضای کودهای شیمیایی به ویژه کود اوره، خوشبختانه هیچ کمبودی در خصوص کود های مورد نیاز بخش کشاورزی وجود نداشته و به میزان کافی تدارک دیده شده است که از طریق شعب شرکت مذکور و کارگزاری های توزیع نهاده کشاورزی این شرکت به قیمت مصوب در اختیار کشاورزان استان قرار می گیرد.

محسنی افزود:متاسفانه گزارش های پراکنده ای از سودجویی برخی افراد و شایعاتی مبنی بر کمبود کود اوره در برخی مناطق استان رسید که صحت نداشته و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با توجه به نیاز کشاورزان در شهرستانهای مختلف استان و در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی کود اوره مورد نیاز را ذخیره و آماده توزیع کرده است.

به گفته وی، کشاورزان بدون دغدغه کمبود کود می توانند به کارگزاری های توزیع کود شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در شهرستان ها و بخش های مختلف استان مراجعه و به میزان مورد نیاز کود مصرفی را به قیمت مصوب خریداری و تحویل بگیرند.

مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران گفت:درصورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی و یاعدم عرضه کالا و بروز هرگونه مشکل در راستای تامین کودشیمیایی مورد نیاز درمناطق مختلف مازندران کشاورزان می توانند گزارش و شکایات احتمالی خود را در این خصوص به دفتر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران ارایه نمایند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.