سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاوه خداشناس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تله فیلم «چشمه و گنجشک» به پاسداشت محیط زیست می‌پردازد

کاوه خداشناس گفت: فیلم تلویزیونی "چشمه و گنجشک" به کارگردانی و تهیه کنندگی پناه برخدا رضایی با موضوع محیط زیست و منابع طبیعی تهیه و تولید شده و هم اکنون آماده پخش است.

کاوه خداشناس بازیگر فیلم 90 دقیقه‌ای "چشمه و گنجشک" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: لوکیشن‌های این فیلم تلویزیونی در جنگل گنبد کاووس تصویربرداری شده و این مکان از منظر منحصر به فردی برخوردار است.

این بازیگر افزود: در این فیلم تلویزیونی نقش یک پدری که جنگل بان بوده را بر عهده دارم و در این راستا ماجراهایی برایش رقم می‌خورد.

خداشناس افزود: در این پروژه بازیگرانی چون محمد عمرانی، مهسا مهجور، نازنین پیرکاری و رابعه مدنی به همراه بازیگران بومی منطقه به ایفای نقش می‌پردازند.

بازیگر مجموعه "دولت مخفی" بیان کرد: ساخت این اثر به لحاظ زیبایی شناسی و روایت قصه با وسواس انجام شده است.

با اشاره به  اینکه این تله فیلم با موضوع منابع طبیعی و پاسداشت محیط زیست تهیه و تولید شده، خاطر نشان کرد: مهدی رضایی مدیر تصویربرداری و علیرضا گراکویی مدیر صدابرداری این پروژه هستند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
.....
۰۲:۴۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
میشه کاملشو نشون بدید
فیلم چشمه گنجشک
نکویی
۲۲:۵۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
با عرض سلام ظاهرا این فیلم در روستای کشکک شهرستان رامیان ساخته شده نه درگنبد .انشالله بعد از پخش فیلم دقیقا معلوم می شود کجا ساخته شده ودر صورت اشتباهم عذر خواهی خواهم کرد.