سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی صدرآبادی خبر داد:

2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش تلفن در سال 94

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت :در سال جاری برنامه 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش تلفن ثابت پیش بینی شده است .

به گزارش گروه جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران ،کاظم ابراهیمی صدرآبادی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به برنامه های مخابرات در سال 94 اظهار کرد:مخابرات با گستردگی که در بخش های مختلف کشور دارد ، در ارایه خدمات الکترونیکی و مبتنی بر IT ، جایگاه ویژه ای در برنامه های کلان توسعه ای پیدا کرده است .
 
وی افزود:افزایش میزان تقاضای مشتریان در استفاده از خدمات مختلف مخابراتی و نیاز روزافزون به ارتباطات ، توسعه این بخش را در اولویت اول کارها قرار داده است.بنابراین در سال جاری برنامه 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش تلفن ثابت پیش بینی شده است .

ابراهیمی صدرآبادی با اشاره به شعار همدلی وهمزبانی دولت و ملت در سال جدید ادامه داد: اگر این همدلی را به خوبی بین خود و مشتریان ایجاد کنیم ، درصد موفقیت کارها بالا خواهد رفت .
 
وی در ادامه بابیان اینکه مردم شایستگی برخورداری از بهترین خدمات مخابراتی را دارند ادامه داد:باید در سال 94، بیش از سال های گذشته ، بر روی ارایه خدمات مختلف حوزه ICT و افزایش کیفیت آنها ، متمرکز شویم .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران وجود مشکلات و موانع را از بدیهیات هر کاری دانست و گفت : تا مشکلات و چالش ها در کار نباشد ، مطمئنا زیبایی ها و آسودگی خود را به خوبی نشان نخواهد داد .
 
 ابراهیمی در پایان خطاب به مدیران عامل شرکت های مخابرات استان ها تصریح کرد: در سال 94 ،برای رسیدن به اهداف شرکت باید بیش از سال های گذشته تلاش کنیم .
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.