رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میزان تماس ها و شکایات ثبت شده در سامانه پاسخگویی سپاس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (195)، در ایام نوروز نشان داد این سامانه توانسته است جایگاه خود را در بین مشترکان ارتقا دهد.

به گزارش  خبرنگار حوزه جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران؛محمدرضا فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فعالیت سامانه 195 در ایام نوروز اظهار کرد: در طی 15 روز تعطیلات نوروزی 34 هزار و 237 تماس با سامانه 195 برقرار شد که در این میان 321 شکایت ثبت شده است.

وی افزود: در بین شکایات ثبت شده همین در ایام  64 فقره پاسخ داده و نهایی شده است که حدود بیست درصد را شامل می شود .

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات ادامه داد: در بین این تماس ها بیشترین شکایات مربوط به کندی سرعت اینترنت واگذار شده توسط اپراتور های تلفن همراه و ارائه دهندگان اینترنت پرسرعت و وایمکس بوده است.

فرنقی زاد عدم رعایت کیفیت خدمات مطابق قرار داد و عدم ارائه و یا ارائه نامطلوب خدمات پشتیبانی توسط فروشندگان خدمات اینترنت پرسرعت  از مهم ترین عناوین  شکایات تماس گیرندگان دانست و افزود: گزارش وضعیت پاسخگویی به شکایات ثبت شده در سامانه 195 در جلسه شورای فنی وزارت مطرح و بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: ما به عنوان بخشی از دولت  وظیفه داریم بدانیم مردم در حوزه فعالیت ما چه مشکلاتی دارند و بدین منظور باید سامانه 195 را به عنوان نقطه تماس مردم با وزارت و  ابزاری برای پاسخگویی به شهروندان  در نظر گرفته ایم.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پایان گفت: حمایت و توجه به نتایج ارائه شده توسط این سامانه  ضروری است و  گزارش های مذکور به منظور ارزیابی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منعکس می شود.

گفتنی است ؛مشترکین خدکات ارتباطات و فناوری اطلاعات  می¬توانند با مراجعه به سایت www.195.irیا تماس با تلفن گویای 195 یا شماره پیامک 600195 و یا آدرس ایمیل 195@ICT.GOV.IR ، شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا تشکر خود را در خصوص خدمات ارائه شده در این حوزه گزارش دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ثبت ، شکایت ، 195
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی عسکر سلیمانی
۱۸:۱۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
باسلام
واقعآ کسی هست به دادمامربیان آموشگاههای موتورسیکلت دراصفهان برسد.من بارهابه باشگاه خبرنگاران مواردراارسال کردم ولی بی نتیجه.
۱_چرامامربیان برای تمدید کارت مربیگری بایدمبلغی بالغ بربیش از۳۰۰هزارتومان هزینه کنیم باتوجه به اینکه این هزینه هاپزشکی است ودربیمارستان نیروی انتظامی انجام میشودبه صورت آزادمحاسبه میشودوما نمی توانیم ازدفترچه بیمه استفاده کنیم.
۲_ما طبق قرادباید بابت آموزش به هنرجویان بابت دوساعت مبلغ ۶۰/۳۰۰ریال به پرداخت شود.لازم به ذکراست درطی این دوساعت ما سه نفرهنرجو آموزش می دهیم ولی آموزشگاه مبلغ یکنفررا به ما پرداخت مینماید واگردرزمان دوساعت آموزش هنرجویان سه نفرنباشن همین مبلغ هم تقسیم به سه میشود .یعنی ما سه نفراموزش میدهیم ولی دستمزد یکنفرپرداخت میشود.بی عدالتی تا چه اندازه
سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۰۴:۱۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
باسلام
چرااینترتت حجمی ازایران هنوزحذف نشده اخه کجای جهان به جز ایران حجم اینترنتو میفروشن
من به سامانه195مراجعه کردن هرکاری کردنم شکایتم ثبت نشد خطامیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
چرا خط مارا رانژه نمیکند
آخرین اخبار