سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

کاهش 38 درصدی تلفات رانندگی تعطیلات نوروزی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کاهش 38 درصدی تلفات حوادث رانندگی درایام نوروز در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس جعفری‌نسب از سفر 10 میلیون مسافر به استان در ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد و گفت: : برابر آمار ستاد تسهیلات سفر استان این تعداد مسافر در مقایسه با سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به به‌کارگیری بیش از 15 هزار نیروی پلیس از جمله کارکنان انتظامی استان، پلیس افتخاری، نگهبانان محله و نیروهای کمکی، افزود: با ایجاد 22 قرارگاه نوروزی در مرکز استان و شهرستان‌ها اقدامات و فعالیت‌های پلیس در برقراری نظم و امنیت تعطیلات نوروز در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کاهش 38 درصدی تلفات حوادث رانندگی در ایام تعطیلات  نوروز در مازندران از فوت 31 نفر به علت تصادفات رانندگی در ایام تعطیلات نوروز در سطح استان خبر داد.

جعفری نسب از افزایش 24 درصدی کشفیات جرائم و سرقت‌ها در این ایام خبر داد وتصریح کرد : به‌کارگیری 476 گشت خودرویی، 429 گشت موتوری و 205 گشت پیاده نقش مهمی در کاهش و پیشگیری از جرائم در این ایام داشته است.

وی با اشاره به مقابله بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ در ایام تعطیلات نوروز از کشف 76 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با پارسال 26 درصد افزایش داشت.

انتهای پیام /ب

برچسب ها: رانندگی ، کاهش ، تلفات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.