سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

مترو در ايام نوروز 6 ميليون مسافر جابجا كرد

مترو تهران در ايام نوروز با اعزام منظم قطارها در خطوط پنج گانه توانست 6 ميليون مسافر را جابجا كند.

محسن نايبی مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با تاكيد بر اينكه مترو در ايام نوروز سعی كرد تا خدمت رسانی خوب و مناسبی را به مسافران خود ارائه دهد، اظهار كرد: اولين قدم هم در اين راستا اعزام منظم قطارها در هدوی های مشخص و طبق برنامه بود.

وی گفت: در كنار ارائه سرويس دهی مناسب، سعی كرديم تا با اقدامات جانبی فضای نوروزی را در ايستگاه های مترو ايجاد كنيم.

مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران در ادامه به ويژه برنامه های فرهنگی مترو اشاره كرد و افزود: مترو تهران با  فضاسازی ايستگاه ها و نصب بنر در قطارها به استقبال بهار فاطمی رفت.نصب كتيبه با موضوع فاطميه، اجرای نمايش محيطی در ايستگاه ها، اكران تيزر ويژه نوروز و فاطميه در نمايشگر قطارها و تهيه و توزيع نشريه بوی بهشت از ديگر اقدامات فرهنگی در اين ايام بود.

*130 هزار گردشگر رايگان با مترو تهران سفر كردند

نايبی با بيان اينكه مترو تهران يكی از بهترين وسايل حمل و نقل عمومی برای گردشگران نوروزی پايتخت بود، افزود: با توجه به تردد منظم قطارها در خطوط پنج گانه مترو تهران اين وسيله حمل و نقل عمومی توانست خدمات مناسبي را به مسافران نوروزي تهران ارائه كند كه براساس آمار گيت هاي ورودی مترو، 130 هزار نفر با استفاده از كارت گردشگری به طور رايگان از اين وسيله استفاده كردند. 

وي با اشاره به بازی فوتبال بين دو تيم ايران و افغانستان، گفت: با توجه به استقبال افاغنه مقيم ايران از اين بازی، شركت بهره برداری اقدام به اعزام قطارهای فوق العاده كرد و در اين روز 45 هزار نفر براي رسيدن و بازگشت از استاديوم آزادی از خطوط مترو استفاده كردند.

*از آماده باش بخش هاي ايمني تا تعميرات نوروزي

نايبی گفت: كاهش بار مسافران در ايام نوروز فرصت مناسبی را برای ما ايجاد كرد تا به تعميرات نوروزی درسيستم های فنی مترو تهران بپردازيم كه يكی از اين اقدامات اصلاح شبكه برق فشار قوی خط 5 بود.

وی تاکید كرد: تمام تمهيدات برای تردد منظم قطارها هم در نظر گرفته شده بود به طوريكه تيم های تعميراتی برای رفع نواقص احتمالی در ايستگاه ها در كنار تيم های ايمنی آماده باش بودند.

*تغيير قيمت بليت های مترو در سال 94

مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران در پايان ضمن اعلام تغيير قيمت بليت مترو در سال 94 تصريح كرد: براساس مصوبه شوراي شهر تهران قيمت جديد بليت مترو از امروز اعمال شد كه براساس آن بهای بلیت مترو به طور متوسط 50 تومان در بلیت‌های اعتباری افزایش یافت.

وی گفت: همچنین قیمت بلیت تک سفره به 600تومان و بلیت دو سفره به هزار تومان تغيير كرد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.