سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفر‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اولین لشکر "اقتصاد مقاومتی" در اردوی راهیان نور تشکیل شد/ "نهضت حماسه احیا" ادامه می‌یابد

مسئول مرکز گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی گفت: قرار است "نهضت حماسه احیا" با جمعیت حداکثری در مجامع عمومی استان‌ها و دانشگاه‌ها ادامه یابد و با پیوستن همه به این میثاق‌نامه، انواع اقدامات اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های کلان نیز نهادینه شود.

محمدحسن جعفرزاده مسئول مرکز گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اولین لشکر "اقتصاد مقاومتی" و میثاق با شهدا و رهبری به منظور عملیاتی‌کردن اقتصاد مقاومتی از 28 اسفند تا 12 فروردین‌ماه در اردوی راهیان نور تشکیل شد.

وی درباره این اقدام فرهنگی تصریح کرد: حضور و استقبال حداکثری زائران یادمان‌های دفاع مقدس در اردوی راهیان نور و هم‌پیمان و هم‌میثاق‌ شدن زائران در چند لشکر و در راستای سخنان مقام معظم رهبری پیرو اصلاح الگوی مصرف، جلوگیری از اسراف، ‌مصرف کالاهای داخلی و تحریم‌ کالای مشابه خارجی که در یادمان‌های دفاع مقدس عملیاتی شد، بیانگر عزم ملی مردم برای اجرای منویات رهبری است.

جعفرزاده افزود: فرهنگ‌سازی لازمه شروع هر کاری بوده و با توجه به سخنان رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی امیدواریم "نهضت حماسه احیا "سدی مستحکم در مقابل تهدیدها و تحریم‌های دشمن باشد که لازمه آن عملیاتی‌سازی عرصه اقتصاد مقاومتی است.

مسئول مرکز گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: قرار است "نهضت حماسه احیا" با جمعیت حداکثری در مجامع عمومی استان‌ها و دانشگاه‌ها ادامه یابد و با پیوستن همه به این میثاق‌نامه، انواع اقدامات اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های کلان نیز نهادینه شود تا شاهد ارتقای بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.