سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصبانیت شدید سرمربی سرخپوشان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه شاید بازیکنانش برای مرتکب شدن اشتباهات فاحش متعدد از جایی خط می گیرند، گفت: سوشا مکانی بیشترین نقش را در امتیاز از دست رفته پرسپولیس داشته و چه گلی برسر تیم زده که حالا قهر می کند.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حمید درخشان عصر امروز(جمعه) پس از توقف ۲ بر ۲ تیمش مقابل راه آهن قعر جدولی در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: ابتدا باید درگذشت ۲ خبرنگار عزیر را تسلیت بگویم.

وی افزود: امروز بازی خوبی انجام دادیم ولی از فرصت های متعدد خود استفاده نکردیم.

درخشان عنوان کرد: تیم حریف حتی یک موقعیت گلزنی نداشت اما اشتباهات عجیب فردی باعث شد تا نتیجه خوبی رقم نخورد و این اشتباهات تیم پرسپولیس را از لحاظ روحی بهم ریخت.

وی در مورد عملکرد ضعیف پرسپولیس و شعار هواداران عنوان کرد: مخالف این نظر هستم که بازی خوبی انجام ندادیم. بارها فرصت گلزنی داشتیم و مربی نمی تواند به جای مهاجمان گلزنی کند.

درخشان گفت: مهاجمان فرصت های متعددی را از دست می دهند و دیگر بازیکنان نیز اشتباهات فاحشی انجام می دهند ولی مربی مورد انتقاد قرار می گیرد.

سرمربی پرسپولیس که از سوالات خبرنگاران عصبانی بود، عنوان کرد: نمی توانم برای تیم گلزنی کنم و از اینکه شعارها برعلیه من است، احساس بدی دارم. باید مقداری منطق داشته باشیم و خودم نیز از این جریانات خسته شده ام.

وی افزود: حالا اگر من صبح برم مشکلات حل می شود؟ این تیم هزاران مشکل دارد ولی هیچگاه حرفی نزده ام. از بس دروازه بان و مهاجمان اشتباهات فردی کرده اند، خسته شده ام و اگر مشکل من هستم می روم.

درخشان با تاکید براینکه تابع تصمیمات باشگاه است، گفت: این رفتارها که خیلی ها خط می گیرند و برعلیه مربی اقدام می کنند، خنده دار است.

وی با اشاره به اینکه تیمش در تمامی دیدارها هجومی بازی کرده و فرصت های زیادی را از دست داده است، عنوان کرد: احترام می گذارم به نظرات مدیران باشگاه و مشکلی برای رفتن ندارم.

درخشان در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر قهر کردن سوشا مکانی عنوان کرد: او چه تاجی به سر من زده است که قهر می کند؟ اکثر امتیازات با اشتباه سوشا مکانی از دست رفته است و در این فصل همواره روی اشتباهات فردی امتیاز از دست داده ایم.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس چرا با خاطیان برخورد جدی ندارد، گفت: این مساله را قبول ندارم، چراکه بازیکنانی چون میثم حسینی و پیام صادقیان به کمیته انضباطی باشگاه رفته و ابراز ندامت کرده اند.

درخشان در صحبتی عجیب تصریح کرد: نمی خواهم تهمت بزنم اما شاید آنان برای انجام دادن اشتباهات فاحش و حاشیه سازی از جایی خط می گیرند.

منبع ایرنا
برچسب ها: عصبانیت ، مربی ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.