سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر انجمن داروسازان تهران:

جایگاه داروسازان در طرح تحول سلامت مشخص شود

دری با اشاره به اینکه در سال 93 هیچ جایگاهی در طرح تحول سلامت برای داروسازان در نظرگرفته نشده بود، گفت: داروسازان یکی از حلقه‌های درمانی هستند که باید در طرح تحول سلامت به آنها توجه شود.

دکتر محمد رضا دری دبیرانجمن داروسازان تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه یکی از نواقص طرح تحول سلامت معلوم نبودن جایگاه داروسازان به عنوان یکی از حلقه های اصلی درمان بیماران است، اظهار داشت:امیدواریم در سال جدید سازمان غذا و دارو و NGO مربوطه با رایزنی های لازم جایگاه داروسازان را به عنوان یکی از حلقه های درمان  در این طرح عظیم مشخص کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف و سیاستهای کلان باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی داروخانه داران باشد، افزود: اگر تغییرات قیمت ارز منجر به تغییر بودجه عمومی نشود و سازمانهای بیمه گر بودجه‌های خود را همانند گذشته دریافت کنند مشکلی در تولید دارو نخواهیم داشت و بازار خوبی را در سال جدید پیش بینی می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه شاهد افزایش قیمت دارو در سال جدید خواهیم بود تصریح کرد:بطور کلی افزایش قیمت دارو و درمان هر ساله  زیر عدد تورم خواهد بود تا بیماران برای تامین هزینه های خود تحت فشار نباشند.

دبیر انجمن داروسازان تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید تصمیم گیری و سیاست گذاری های کلان در جهتی باشد که جامعه داروسازی و خدماتی که این قشر در چرخه درمانی ارائه می دهند توسط مردم دیده شود .




انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.