سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزش، حامی یا ضد جنگ

هدف از رویدادهای ورزشی اتحاد بین کشورها با هر نوع ملیت و مذهب است اما آنچه که باعث لکه دار شدن ورزش می شود، سرپوشی رویدادهای مختلف ورزشی بر جنگ ها و جنایات است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های ورزشی مانند جام جهانی فوتبال و المپیک باعث جمع شدن مردم از سراسر دنیا می‌شود اما نکته تأسف‌باری که در حین برگزاری این رویدادهاست، سوءاستفاده سیاستمداران از این رقابت‌هاست، مسابقاتی که بیشتر مردم جهان معطوف آن هستند و سعی دارند بیشتر خبرهای ورزشی را دنبال کنند که همین امر باعث نادیده گرفتن کشتارهای وحشیانه در گوشهای از جهان می‌شود.

در المپیک 1948 اسرائیل با آغاز جنگ در فلسطین اعلام موجودیت کرد جنگ‌هایی که به غیر از کشتار وحشیانه هدف بدنام کردن ورزش را هم دارند، جام جهانی فوتبال هم قربانی اهداف شوم حامیان جنگ و خونریزی است.

جام جهانی 2014 برزیل سرپوش شد برای حملات وحشیانه اسرائیل به غزه. اما به غیر از مردم عادی، مسئولین فیفا هم این کشتار را نادیده گرفتند، البته نباید حضور سیاستمداران در ورزش را نادیده گرفت چرا که فیفا کمترین کار یعنی یک دقیقه سکوت در این رقابت‌ها را برای همدردی با مردم غزه انجام نداد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.