سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

نظر «مرتضی شایسته» درباره عملکرد رییس سازمان سینمایی

مرتضی شایسته، تهیه کننده سینما اقدام مسئولان سینمایی و حجت‌الله ایوبی را برای دیجیتالی کردن تجهیزات اکران سینماها تحسین کرد.

مرتضی شایسته تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: وزارت ارشاد و سازمان سینمائی با دیجیتالی کردن تجهیزات نمایش فیلم ها کمک شایانی به سالن‌های سینمایی کرده‌اند و هم چنین وزارت ارشاد با حمایت پخش کنندگان و تهیه کنندگان فیلم به سینما کمک کرد. 

شایسته در خصوص عملکرد رئیس سازمان سینمایی عنوان کرد: عملکرد ایوبی عالی بوده است و در مقایسه عملکرد وی بعضی از مدیران سابق سینما متوجه می‌شویم که رئیس سازمان سینمایی کنونی بهتر از مدیران سابق عمل کرده است، آرامش در سینما برقرار شده است و تدبیر جای بی‌تدبیری را گرفت. 

شایسته اظهار داشت: دولت با وجود مشکلات بودجه‌ای که با آن دست به گریبان است و ما باید انتظارمان متناسب با توانایی دولت باشد، در حد توان به تجهیز سالن‌های سینمایی و حمایت از توزیع کنندگان و تهیه کنندگان پرداخت به بنیاد سینمایی فارابی وام داد و مشارکت در تولید فیلم کرده از طریق سینما شهر هم سالن‌ها را تجهیز کرد. 

وی در پایان گفت: امیدوارم سال 94 سالی باشد که گیشه سینماها همیشه پرشور، تعداد سالن‌ها افزوده شود و در شهرهایی که سالن سینما وجود ندارد، سالن‌های سینمایی احداث شود، فیلم‌های خوبی اکران شود و "سین" سو مدیریت که وجود دارد با تدبیر عوض شود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.