سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

واحدهای تولیدی گره اصلی مشکلات اقتصادی را باز می‌کنند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سرمایه‌گذاری در واحدهای تولیدی گره اصلی مشکلات اقتصادی ما را باز می‌کند اما بورس بازی، و دلالی بازارهای سیاه به اقتصاد کشور ضربه می‌زنند و باعث افزایش تورم می‌شوند و ارزش پول ملی کاسته می‌شود.

شیرعلی‌آبادی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: دولت و مجلس باید طوری مسیر را تعیین کنند که سرمایه به سمت واحدهای تولیدی برود و تولید افزایش پیدا کند که این کار موجب افزایش اشتغال می‌شود، بسیاری از نیروهای جوان و تحصیل کرده و متخصص می‌توانند وارد بازار کار بشوند و فعالیت کنند.  
 
وی در ادامه بیان کرد: از طرفی بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه مربوط به اشتغال می‌باشد که با ایجاد آن می‌توان از بسیاری از این معضلات جلوگیری کرد.  
 
شیرعلی‌آبادی در ادامه در خصوص مزیت افزایش تولید گفت: قیمت محصولات شکسته و کاهش می‌یابند و باعث افزایش خرید مردم می‌شود که به نوبه خود باعث رشد ارزش پول ملی نیز می‌گردد و بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل می‌گردد چرا که تولیدات داخلی کشور افزایش یافته و ما دیگر نیازمند این نیستیم که دست خود را به سمت کشورهای بیگانه دراز کنیم.  
 
وی در پایان تصریح کرد: باید سرمایه‌گذاری به عنوان وظیفه ملی خود بدانیم اگر سرمایه‌گذاری به دنبالش سود نباشند فایده‌ای ندارد؛ برخی از واحدهای تولیدی ما نیازمند زمان خواهند بود یعنی در همان لحظه سودگذاری و سود آن مشخص نخواهد شد مگر با گذشت زمان.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تولید ، صنعت ، توسعه ، رشد ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.