سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسکن مهر اندیشه در انتظار گاز

بیش از 2 هزار 300 واحد مسکن مهر اندیشه در آستانه واگذاری است و مدیر عامل اندیشه از پیشرفت 95 درصدی این واحدها و انتظار این واحدها برای اداره گاز خبر داده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران بیش از 2 هزار 300 وامد مسکن مهر اندیشه در آستانه واگذاری است و مدیر عامل اندیشه از پیشرفت 95 درصدی  این واحدها خبر داد.

براساس این گزارش طرح های مسکن مهر اندیشه پس از سال ها  سر انجام مراحل پایانی را به سر می برد و هرچه کیفیت ساخت این واحدها بالا است اما متاسفانه دارای مشکلاتی است که گریبان گیر متقاضایان شده است.

این گزارش می افزاید: یکی از متقاضیان مسکن مهر در اندیشه با اشاره به اینکه سال 89 باید واحدهای مسکن مهر را به اتمام می رساندیم ،افزود: متاسفانه بعد از گذشت این 4 سال هنوز زمان تحویل واحدها مشخص نیست و به ما اعلام نمی کنند.

متقاضی دیگر با اشاره به اینکه در قراردادهای ما 18 میلیون تومان باید پرداخت می کردیم ،افزود: در حال حاضر بعد از گذشت سه سال به ما اعلام کرده اند که باید 37 میلیون تومان بپردازیم.

براساس این گزارش نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به اینکه دلیل تاخیر اتمام پروژه های مسکن مهر به دلیل عدم آورده متقاضیان این واحدها است،افزود: پیمانکارانی که خواستار افزایش قیمت هستند باید با ارائه درخواست افزایش قیمت به ما مشمول این افزایش می شوند.

معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه تصریح کرد: با افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر این افزایش قیمت پوشیده می شود.

براساس این گزارش طبق بخش نامه وزارت راه وشهرسازی و شواری عالی مسکن مه بخش عمده ای از واحدهای مسکن مهر تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده می شود.

این گزارش می افزاید: ساخت بخش عمده ای از واحدهای مسکن مهر اندیشه به اتمام رسیده و در صورت همکاری اداره گاز استان تهران این واحدها به متقاضیان تحویل داده می شود.

آیینی مدیر عامل اندیشه در خصوص همین موضوع گفته است: تمامی 2300 واحد مسکن مهر اندیشه تا پایان سال 94 به متقاضایان تحویل داده می شود.

انتهای پیام/    

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.