سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی پیامی؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درگذشت همسر آیت‌الله جنتی را تسلیت گفت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی پیامی در گذشت همسر آیت‌الله جنتی نماینده ولی فقه و رئیس این شورا را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی در گذشت همسر آیت‌الله جنتی را تسلیت گفت.

در ابتدای این بیانیه آمده‌است: مرحومه مغفوره حاجیه خانم جان نثاری، همسر فداکار حضرت آیت‌الله احمد جنتی، نماینده محترم ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شب گذشته به علت کهولت سن و بیماری در بیمارستانی در اصفهان دار فانی را وداع گفت.

در ادامه آمده است: ایشان همسری مهربان، مادری فداکار، بانویی مومنه و زنی مجاهد بودند که سالیان عمر پربرکتشان را صرف تربیت فرزندانی صالح و خدوم کردند. همراهی و فداکاری صبورانه این بانوی پرهیزکار و شایسته با مجاهدت‌ها و قبول مسئولیت‌های خطیر و سنگین حضرت آیت‌الله جنتی در سنگرهای مختلف نظام مورد نیاز کشور همیشه مثال زدنی بود.

در پایان این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: ضایعه تاسف‌بار درگذشت این بانوی مومنه را که مصادف با ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه‌الزهرا (س) بود را خدمت ملت صبور ایران به ویژه محضر آیت‌الله جنتی ( دامت‌التوفیقاته)، اعضای بیت مکرم و آقازاده‌های ایشان تسلیت گفته، رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن مرحومه مغفوره و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان و طول عمر با عزت را برای آیت‌الله جنتی از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.