سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسد زاده: سال93 به خوبی سپری شد/ مشکلمان عدم حضور در مسابقات آسیایی بود

رئیس انجمن دارت گفت: سال93 علی رغم نرفتن تیم ملی دارت به مسابقات آسیایی به خوبی سپری شد.

احمد اسد زاده در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ گفت:‌سال 93، 99درصد برنامه ریزی تقویم ورزشی انجمن دارت را انجام دادیم و سال خوبی بود کمبود بودجه مالی تنها مشکلمان برای حضور در مسابقات آسیایی هنگ کنگ بود که نتوانستیم هزینه سفر و روادید را محیا کنیم و در این رقابت‌ها حضور نداشتیم.

وی افزود: انجمن دارت برنامه‌های داوری، مربیگری و کارگاه‌آموزشی را تنظیم کرده و منتظر تصویب آن از طرف فدراسیون انجمن‌های ورزشی است و مسابقات لیگ در چند سطح لیگ برتر، دسته یک و دسته دو در دو بخش آقایان و  بانوان  برگزار می‌شود. هفتمین، هشتمین و دهمین رده‌اش ماهی یک بار و به میزبانی یک استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی تریکه را پیش رو داریم که پیش از آن دو بار در این رقابت‌ها شرکت داشتیم که در اولین رقابت ها چهل و پنجم و در آخرین بار بیست و سوم جهان شدیم و همچنین حضور در مسابقات آسیایی 2015 را در  دستور کار خود قرار دادیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ‌انجمن دارت برای حضور در رقابت‌های معتبر نیازمند بودجه کافی است که فدراسیون باید بودجه کمی که در اختیار دارد از پس آن برنمی آید امیدواریم شرایط مهیا شود تا از دارت حمایت بیشتری شود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.