پنجمین مرحله رقابت های لیگ دارت زنان و مردان پنج شنبه و جمعه هفته جاری در خانه دارت مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران برگزار می شود.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، لیگ زیر گروه و دسته یک بانوان روز پنج شنبه 29 آبان و رقابت های لیگ برتر و دسته یک آقایان هم روز جمعه 30 آبان برگزار خواهد شد.
در لیگ دارت زیرگروه بانوان "دنیز هشتبران" از تهران با 80 امتیاز در صدر قرار دارد، "رامک میرخانی" از تهران با 64 امتیاز در ردیف دوم ایستاده است و "سارا خدادادی" از خوزستان با 56 امتیاز سوم است. در لیگ دسته یک بانوان ساجده احمدی از گلستان با 35 امتیاز،بهناز قربانی از اصفهان با 34 و سونیا جرجانی از گلستان با 32 امتیاز به ترتیب در مکان اول تا سوم جدول قرار دارند. در لیگ برتر مردان مهدی هوشمندان از البرز با 32 امتیاز،حسین اعرابی از اصفهان و محمد امین کریم پور از سمنان هر دو با 30 امتیاز در جایگاه اول تا سوم ایستاده اند.
 در گروه الف لیگ دسته یک مردان عباس سمیعی از البرز با 27، علی قدسی از البرز با 24 و محمد کلهر از مرکزی با 21 امتیاز اول تا سوم هستند. و بالاخره در گروه ب لیگ دسته یک مردان هم کامبیز حافظی از تهران با 15،رحیم هاشمی شیرازی از فارس با 13 و فضل الله میرجلیلی از یزد با 11 امتیاز در مکانهای اول تا سوم قرار دارند.

انتهای پیام /
برچسب ها: دارت ، لیگ ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار