سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تنکابن خبر داد:

204 متر مربع زمین در تنکابن وقف تربیت حافظان قرآن شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تنکابن گفت: با ارائه مشاوره وقف در خیمه معرفت طرح نوروزی آرامش بهاری ، 204 متر مربع زمین به ارزش 800 میلیون ریال در تنکابن وقف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام حاجی پور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تنکابن به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در سوگ یاس نبوی در شهرستان تنکابن خبر داد و اظهار کرد: خیمه معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مجری این طرح، برپا شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تنکابن با بیان اینکه غرفه مشاوه وقف در خیمه های معرفت برپا گردیده است، ادامه داد: در روزهای نخست از اجرای طرح آرامش بهاری، با ارائه مشاوره وقف در خیمه معرفت، یک وقف جدید در شهرستان تنکابن ثبت شد

حجت الاسلام حاجی پور با بیان اینکه واقفان خیراندیش خانم‌ها قدیری یک قطعه زمین و بنای مسکونی آن را وقف کردند، افزود: مساحت این موقوفه 204 متر مربع است.

وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این موقوفه 800 میلیون ریال است، ادامه داد: واقفان خیراندیش این زمین و منزل مسکونی آن را بانیت برگزاری مراسم فرهنگی و اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان تنکابن وقف کردند.


*یک باب ساختمان 600 متری در شهر دیر وقف تامین هزینه های دانشجوهای بی بضاعت شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، یک باب ساختمان به مساحت 600 متر مربع و ارزش ریالی ، 9 میلیارد ریال واقع درشهرستان دیر استان بوشهر وقف شد.

براساس این گزارش، این ساختمان با نیت تامین هزینه های دانشجوهای بی بضاعت شهر دیر توسط واقف نیک اندیش حیدر بردستانی وقف شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.