سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابداع کننده ورزش برای‌تونیک: برخی از مربیان و مدرسان ما به این ورزش اهمیت نمی‌دهند

یاسمن معیدی گفت: برخی از مربیان و مدرسان ما از ورزش‌های خارجی بیشتر از ورزش‌های سنتی و بومی‌ استقبال می‌کنند.

یاسمن معیدی مسئول و مبدع ورزش برای تونیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: برخی از مربیان و مدرسان ما از ورزش‌های سنتی و کاملا ایرانی زیاد استقبال نمی‌کنند چون این ورزش‌ها برای آنها جذابیتی ندارد.

وی در ادامه افزود: امسال برای این ورزش، سال بسیار خوب و پر کار و رضایت بخشی بود و توانستیم در بیش از ده استان کلاس‌هایی است.

وی همچنین بیان کرد: در قزوین در  حال افتتاح یک آموزشگاه هستیم که برنامه ها و مقدمات آن به تدریج در حال آماده سازی است این ورزش در پارک پردیس نیز دایر شده است قرار است هفته آینده در استان آذربایجاهن شرقی، تبریز نیز کلاس‌هایی برگزار کنیم.

 یاسمن معیدی تصریح کرد: با سازمان زندان‌ها و ندامتگاه‌های استان البرز نیز یک تفاهم نامه ثبت کردیم و قرار است به زندانیان آموزش این رشته را آغاز نموده که هم جنبه تفریحی و هم آموزشی و هم جنبه اشتغالزایی و کار آفرینی داشته باشد.

وی اذعان کرد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این زمینه بسیار ما را  همراهی کرده و زمینه فعالیت گسترده‌ ما در خارج از کشور فراهم کرده و ما توانستیم در فرانسه این ورزش را گسترش دهیم چون این ورزش نماد صلح و دوستی و بیانگر نماد یک ورزش کاملا ایرانی است.

 مبدع ورزش برای تونیک بیان کرد: با کمک سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت امور خارجه مصمم هستیم در تمام کشورها این ورزش را اشاعه دهیم.

وی همچنین افزود: علاقه داریم با همکاری وزارتکار در تمام این استان ‌ها رواج دهیم که این وزارتخانه در زمینه همکاری باما قول مساعد داده است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش  آئین و سنتی کودکانه ملل مختلف را در قالب یک مسابقه و یک المپیاد به نمایش در آوریم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.