سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فعال بودن 50 واحد خوابگاهي دانشجويي براي اسكان مسافران

حدود ۹۰ واحد صنفی مشاوران املاک ، ۶ پايگاه آموزش و پرورش به صورت آنلاين و ۵۰ واحد خوابگاهي دانشجويي براي هدايت و اسكان مسافران فعال هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان مسؤول کمیته اسکان و پذیرایی ستاد هماهنگي خدمات سفر شهر اصفهان  در جلسه توجيهي هماهنگي اعضاي كيوسك هاي اطلاع رساني با بيان اين مطلب گفت: با توجه به اين كه وظيفه اسكان مسافران در حيطه وظايف شهرداري اصفهان نيست اما با اين وجود اين ارگان با برنامه ريزي دقيق و مطلوب اين امر را به نحو احسن انجام داده كه منجر به رضايتمندي مسافران نوروزي شده است. 

احمدرضا مرادی با تاكيد بر اين كه نحوه برخورد كيوسك هاي اطلاع رساني با مسافران بسيار حائز اهميت است اذعان داشت: خوشرویی و برخورد مناسب با مسافران بسيار حائز اهميت است به طوري كه اعضای این كيوسك ها باید با برخوردی شایسته و مناسب و ایجاد ارتباطی صمیمی با مسافران اطلاعاتي در خصوص امكانات ستاد هماهنگي خدمات سفر شهر همچنین اماکن تاریخی و تفریحی شهر اصفهان در اختیار مسافران نوروزی قرار دهند. 

مسؤول کمیته اسکان و پذیرایی ستاد هماهنگي خدمات سفر شهر اصفهان با بيان اين كه اولويت اسكان مسافران نوروزي هتل ها، ميهمان پذير، مسافرخانه، خوابگاهها، مدارس، منازل استيجاري است تصريح كرد: هيچ مكاني به غير از كمپينگ باغ فدك براي چادر خوابي در نظر گرفته نشده است. 

وی با بيان اين مطلب كه اطلاع رساني محل هاي اسكان از طريق فضاي مجازي و فضاهاي حقيقي در ورودي هاي شهر انجام شده است، بيان كرد: حدود ۹۰ واحد صنفی مشاوران املاک، ۶ پايگاه آموزش و پرورش به صورت آنلاين و ۵۰ واحد خوابگاهي دانشجويي براي هدايت و اسكان مسافران فعال هستند. 

مرادي با اشاره به اين كه هتل ها و مهمانپذيرهاي شهر اصفهان ظرفيت اسكان ۱۵ نفر مسافر دارد اذعان داشت: لازم است كميته اطلاع رساني گردشگران نوروزي را به سمت منازل استيجاري هدايت كنند. 

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.