سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدهادی بیگ: رضایتی از کمیت لیگ 93 ندارم / باشگاه‌ها را به تیمداری ترغیب می‌کنیم

محمدهادی بیگ مسئول کمیته مسابقات واترپلو گفت: از سطح کمی مسابقات لیگ برتر واترپلو سال 1393 به هیچ عنوان راضی نیستم.

محمدهادی بیگ مسئول کمیته مسابقات واترپلو در گفتگو با  خبرنگار ورزشی‌ باشگاه‌ خبرنگاران اظهار داشت: با وجود این که از نظر کمی از سطح لیگ راضی نیستم ولی از نظر کیفی سطح مسابقات سال 1393 بسیار عالی و حرفه‌ای بود.

وی تصریح کرد: وضعیت فنی مسابقات لیگ در حدی بود که با وجود این که تیم چوکا نیم فصل دوم از ادامه حضورش در لیگ انصراف داد ولی بازی‌های دور برگشت با همان کیفیت بالا کارش را دنبال کرد و ادامه یافت. غیرقابل پیش بینی بودن نتایج مسابقات باشگاهی یکی از محسنات لیگ امسال بود.

بیگ خاطرنشان کرد:‌ در طول هر هفته و بازی به بازی شاهد بودیم که سطح تیم‌ها رشد می‌کند و نقاط ضعف آن‌ها برطرف می‌شد، آمادگی واترپلوئیست‌ها هم هفته به هفته ارتقا پیدا می‌کرد به طوری که معتقدم ملی‌پوشان جوان کشورمان بخش اعظمی از آمادگی خود را مدیون لیگ هستند که توانستند با قدرت کامل در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند و عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را به خود اختصاص می‌دهند.

مسئول سازمان لیگ واترپلو فدراسیون شنا در ادامه گفت: لیگ باشگاهی واترپلو لیگی پویاست. با تمهیداتی که فدراسیون در نظر گرفته و پیش بینی کرده است در تلاش هستیم تا تعداد حامیان واترپلو را برای حضور در مسابقات لیگ ارتقا دهیم و مسئولان باشگاه‌ها را برای حضور در مسابقات ترغیب کنیم. در صورتی که سطح کمی لیگ و تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات باشگاهی افزایش پیدا کند. ارتقا سطح کیفی لیگ هم قطعی خواهد بود و از این طریق سطح واترپلو ملی هم در رده‌های سنی مختلف افزایش می‌یابد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.