سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 5 خبر داد:

شناسایی 610 نقطه از محلات غرب تهران برای اجرای طرح‌های عمرانی/ معابر غرب تهران با اجرای طرح‌های عمرانی بهسازی می‌شوند

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 5 گفت: همزمان با طرح استقبال از بهار فاطمی با اجرای اقدامات عمرانی شبکه معابر شهری و بزرگراهی غرب تهران بهسازی و ساماندهی می‌شود.

مسعود رئیس‌دانا، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 5 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به طرح‌های عمرانی معابر غرب تهران اظهار کرد: با توجه به ظرفیت منطقه در اسکان مسافران نوروزی و همچنین ویژگی جغرافیایی منطقه به عنوان ورودی غرب تهران بهسازی و مناسب‌سازی معابر در راستای طرح استقبال از بهار فاطمی انجام می‌شود.

رئیس‌دانا، در ادامه با اشاره به بخش آسفالت در معابر غرب تهران تصریح کرد: عملیات روکش‌ آسفالت معابر پس از بررسی کارشناسی به عمل آمده در نقاط اولویت دار که آسفالت آن‌ها فرسوده است اجرا می‌شود.

وی افزود: در راستای تصریح در ارائه خدمات رسانی و همچنین واگذاری فعالیت‌های ا جرایی به نواحی تمام اقدامات عمرانی پیش‌بینی شده با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط اکیپ‌های مستقر در نواحی هفت‌گانه اجرا می‌شود.

معاون فنی و عمران در پایان گفت: بر اساس برنامه پیش‌بینی شده 610 نقطه از محلات غرب تهران برای اجرای طرح‌های عمرانی شناسایی شده است این برنامه‌ها در قالب آسفالت و مناسب‌سازی معابر، ترمیم و بهسازی انهار و جداول و غیره در حال اجرا است.

انتهای پیام/
برچسب ها: محلات ، تهران ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.