سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت‌های 4 دوست تبهکار با موتورسیکلت بدون پلاک

با هوشیاری پلیس شهرستان کاشمر خراسان رضوی باند حرفه‌ای سرقت داخل خودرو با ۱۱ فقره سرقت متلاشی شد.

سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو در محدوده خیابان‌های ۱۷ شهریور، قائم و شهید مدرس شهر کاشمر اکیپ ویژه‌ای از مأموران کلانتری ۱۱ جانبازان دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ باقری افزود: پس از چند شبانه روز کنترل نامحسوس محدوده جغرافیایی سرقت‌های صورت گرفته سرانجام ساعت 2 بامداد روز گذشته گشت تجسس کلانتری ۱۱ به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مشکوک و آن را در اقدامی غافلگیرانه متوقف کردند.

وی ادامه داد: با توجه به پاسخ‌های ضد و نقیض راکب و سرنشین موتورسیکلت از آن‌ها بازرسی بدنی انجام شد که در این رابطه تعدادی فلش مموری از آن‌ها کشف کردند.

سرهنگ باقری تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمان در مواجهه با ادله موجود و لوازم سرقتی کشف شده به ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو با همدستی دو نفر دیگر از دوستانشان اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: با اطلاعات بدست آمده تیم تجسس کلانتری ۱۱ ضمن هماهنگی با مقام قضایی آن‌ها را دستگیر و تعدادی تلفن همراه و فلش مموری از مخفیگاه آن‌ها کشف کرد.

سرهنگ باقری خاطر نشان کرد: اعضای این باند ۴ نفره که سابقه ایجاد مزاحمت و سرقت نیز داشته‌اند پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.