زندان عاقبت دستبرد‌های شبانه عمو و برادر زاده

سارق حرفه‌ای که با همکاری برادرزاده‌اش به منازل مسکونی شهرستان جوین خراسان رضوی دستبرد زده بود شناسایی و دستگیر شد.

زندان عاقبت دستبرد‌های شبانه عمو و برادر زاده
سرهنگ مهدی غلام‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان جوین در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت: در پی اعلام سرقت از یک منزل مسکونی در یکی از مناطق شهر جوین تیمی از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ غلام‌زاده افزود: با حضور ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که سارقان شبانه وسایل منزل شاکی را به سرقت برده‌اند.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از بررسی دقیق محل سرقت با استفاده از سرنخ‌های بجامانده به فردی سابقه دار به نام "محمدرضا" که در آن محدوده زندگی می‌کرد مظنون و تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جوین اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس فرد مظنون، ادله کافی در خصوص دست داشتن او در در سرقت منزل را جمع آوری و با هماهنگی مقام قضائی او را در یک اقدامی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ غلام‌زاده تصریح کرد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات موجود به سرقت منزل با همدستی برادرزاده ۲۵ ساله‌اش به نام "هادی" اعتراف کرد.

وی افزود:ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بدست آمدن این اطلاعات همدست متهم را دستگیر و لوازم سرقتی را از مخفیگاهش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جوین خاطر نشان کرد: متهمان بنا بر اجرای دستور مقام قضایی برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار