سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

آمادگی کمپ‎‎های کویرنوردی در یزد

معاون سرمایه‎‎گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان یزد از آمادگی کمپ‏‏‌های کویرنوردی یزد برای پذیرایی از گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛محمدرضا نصیری گفت: استان یزد با داشتن جاذبه‏‏‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی فراوان هر سال در ایام نوروز شاهد حضور گردشگران و مسافران زیادی است.

نصیری افزود: کویرها از جمله جاذبه‌‏‏های طبیعی شهر یزد هستند که با ایجاد کمپ‎‎های کویری در شهرستان‎‎های مختلف این استان از جمله شهرستان‎‎های یزد، اشکذر، اردکان و بافق، امکان بازدید و استفاده از آرامش و لذت یک روز در کویر فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: هفت کمپ به‌صورت دائمی و چهار کمپ موقت برای رفاه حال مسافران در ایام نوروز 94 آماده هستند که در بخش‎‎های کویرنوردی، شترسواری، سافاری و ... به ارائه خدمات به گردشگران می‏‏‌پردازند.

معاون سرمایه‎‎گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان یزد با تأکید بر نظارت کامل و مستمر کارشناسان اداره‌کل میراث فرهنگی یزد در طول سال بر فعالیت‎‎های این کمپ‏‏‌های گردشگری، یادآور شد: فهرست کمپ‏‎‏های فعال استان در ایام نوروز در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان موجود است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کمپ ، کویرنوردی ، کویر ، یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.