سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوریان:

بازی الشباب بازی مرگ و زندگی نیست/هیچ کس اجازه ندارد برای تیم ملی تصمیم بگیرد

سرمربی تیم نفت تهران در نشست خبری امروز حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران در خصوص بازی الشباب گفت: شناخت کاملی از این تیم داریم و تیم با صلابتی است و 10 بازی گذشته این تیم را ارزیابی کردیم و الشباب یکی از تیم‌های خوب گروه ما است و بازی فردا قطعا آسان نخواهد بود.

وی ادامه داد: ما امتیازات خوبی را در سال 93 کسب کردیم. امیدوارم فردا مردم این فرصت را داشته باشند تا تیم خوب نفت را حمایت کنند.

سرمربی نفت تهران بیان کرد: این بازی برای ما بازی مرگ و زندگی نخواهد بود زیرا خیلی از بازی‌هایی که در این گروه برگزار شده مساوی تمام شده و ما باید تلاش کنیم فردا 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بازی‌ها برای تیم شما حکم کسب تجربه را دارد یا نه پاسخ داد: این بحث تا قبل از بازی با الجیش صحیح بود اما اکنون ما به دنبال کسب امتیاز و سهمیه برای سال بعد فوتبال ایران در آسیا هستیم و باید از آبروی فوتبال ایران دفاع کنیم. اصلا ما فضای کسب تجربه را نداشیتم و نداریم چرا که این کار به معنی صدمه زدن به پرچم کشورمان خواهد بود. ما تلاش می‌کنیم با توجه به فشردگی لیگمان با بازیکنان جوانمان بهترین عملکرد را داشته باشیم و این را در بازی آخرمان با تیم العین که در یک چلنج قرار داریم اثبات خواهیم کرد.

منصوریان در خصوص محروم و مصدومشان در این بازی گفت: محروم و مصدوم نداریم و به لحاظ روحی و روانی آماده هستیم وامیدوارم موفق شویم.

وی در خصوص ملی‌پوشان نفت گفت: پاسپورت‌های این بازیکنان گرفته شد ولی هیچکدام جزو لیست تیم ملی نبودند ولی این دلیل نمی‌شود که به روحیه بازیکنانمان لطمه‌ای وارد نشود و هیچ کس اجازه ندارد برای تیم ملی اظهار نظر کند همین که بازیکنان ما جزو 40 نفر دعوت شده بودند برای ما کافی می‌باشد.

*حمدی نژاد: بازی فردا قطعا سخت خواهد بود

حمدی‌نژاد در خصوص بازی فردای این تیم اظهار داشت: بازی سختی خواهد بود و امیدوارم با موفقیت از زمین خارج شویم و در جدول جایگاه مورد نظرمان را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ما در جام باشگاه‌های آسیا خوب کار کردیم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.